Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@03:02:35 GMT

سرقت باندی خطرناک با استفاده از غذای بیرون‌بر

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۹۷۵۳

سرقت باندی خطرناک با استفاده از غذای بیرون‌بر

به گزارش «تابناک» به نقل از برنا، انسان در یک امنیت جامع انسانی می‌تواند احساس کند که از امنیت روانی برخوردار است و به تبع آن هر جامعه‌ ای نیز در صورتی احساس امنیت روانی می‌کند که همه انواع امنیت را احساس کرده و تهدیدی متوجه او نباشد. امنیت روانی هر جامعه‌ ای نیز به تحقق امنیت همه جانبه بستگی دارد و هر تهدید و یا احساس تهدید و خطری می‌تواند امنیت روانی جامعه را مختل و یا با بحران مواجه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقوله ای که این روزها تمامی ابعاد آن توسط برخی مجرمین خدشه دار می کند و انسان را نسبت به هر اقدامی، حتی سفارش غذا نیز بدگمان می کند.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: با تلاش مامورین پایگاه چهارم آگاهی در روزهای اخیر 3 باند خطرناک سرقت دستگیر شدند که با اقدامات خشونت بار اقدام به سرقت از شهروندان به طرق مختلف می کردند.

او افزود: دو باند مربوط به سرقت به عنف خودرو بوده است که این افراد همگی دستگیر شده و پرونده قضایی برای آن ها تشکیل شده است تا پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شوند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: باند سومی که در خصوص سرقت در شرق تهران دستگیر شدند با اتکا به روشی خطرناک از منازل شهروندان سرقت می کردند. یک نفر از این سارقین در پیک مشغول به کار بوده است و با همکاری همدست خود اقدام به مسموم کردن غذایی که شهروندان سفارش می دهند، می کنند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: پس از خوردن غذای مسموم شده توسط شاکی، این نفرات وارد منزل شخص شده و اقدام به سرقت اشیای ارزشمند خانه کردند که با تلاش نیروهای انتظامی و انجام تحقیقات گسترده، این افراد دستگیر شدند و پس از بررسی های جامع به دست قانون سپرده خواهند شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 اردوغان روح الله زم نشان نصر رود ارس واکسن فایزر باند سرقت باند خطرناک غذای بیرون بر سرقت سرقت به عنف لایحه بودجه 1400 اردوغان روح الله زم نشان نصر رود ارس واکسن فایزر امنیت روانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟

 به گزارش تابناک، دانشجو نوشت: سرهنگ لک، فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار کرد: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضائی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

او توضیح داد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • دانشجوی آمریکایی سارق در رودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس