Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-27@22:46:15 GMT

آشنایی با دیار22 در پروژه برلیان

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۹۸۰۰

آشنایی با دیار22 در پروژه برلیان

سایت دیار ۲۲ یکی از معتبر ترین سایت های ایرانی می باشد که فعالیت آن در زمینه ی خرید و فروش و پیش خرید و پیش فروش املاک و پروژه های مهم در تهران می باشد. سایت دیار 22 در نظر گرفته است تا با برآورده کردن تمامی نیاز های انبوه سازان و خریداران آن ها را به سمت معامله ای پر سود و منصفانه و قانونی سوق دهد. یکی از پروژه های ارائه شده توسط سایت دیار ۲۲ پروژه برلیان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت انبوه سازان مهر آفرین اقدام به اجرای این پروژه کرده است، این شرکت در رزومه کاری خود پروژه ‌های مختلفی را دارد که تماماً موفق بودند و یکی از این پروژه ها که در نزدیکی پروژه برلیان است، پروژه برج الماس می باشد.

شرایط پیش فروش پروژه برلیان در دیار22

پروژه برلیان واقع در شهرک مروارید شهر در نزدیکی بزرگراه همت به سمت غرب قرار گرفته است و هم اکنون در مرحله اسکلت بندی به وسیله ی پیچ و مهره و تاور می باشد. این برج مجلل دارای ۳۱ طبقه است که ۲۵ طبقه آن به صورت مسکونی بوده و یک طبقه آن به‌ صورت همکف می ‌باشد و به عنوان لابی در نظر گرفته شده است که بسیار طراحی مجلل و مدرنی دارد؛ این لابی به صورت ۲۴ ساعته فعال است و از امکانات کافی برخوردار است. پنج طبقه ی دیگر این برج به صورت منفی بوده و در آن ها پارکینگ و انباری قرار گرفته است، پارکینگ برج برلیان به اندازه ی پارکینگ میهمان ها نیز جای دارد تا در صورت دعوت مهمان از طرف خانواده های مستقر در برج، تجمع خودرو در مقابل برج ایجاد نشود. انباری این برج بسیار جا دار، محافظت شده و با امنیت بالا می باشد.

دیار22

کاربری پروژه برلیان به صورت  مسکونی می باشد و در این برج در هر طبقه ۶ واحد را در خود جای داده است که تمامی این واحد ها از نور کافی برخوردار هستند و به هیچ عنوان به هم دیگر مشرف نیستند. متراژ های پروژه برلیان بین ۹۵ متر، ۱۲۷ متر و ۱۳۱ متر وجود دارد که در متراژ ۹۵ متر واحد ها دو خوابه هستند و در دو متراژ ۱۲۷ متر و ۱۳۱ متر واحد ها سه خوابه هستند. از امکاناتی که پروژه برلیان برای ساکنین در نظر گرفته است می توان به سالن اجتماعات چند منظوره ی آن اشاره کرد. وجود سالن ورزشی با امکانات بالا در کنار زمین بازی کودکان می تواند اوقاتی فرح بخش را برای ساکنین برج رقم بزند.

سیستم های هوشمند و مختلفی برای ساخت این برج به کار رفته است تا تمامی نیاز های افراد ساکن در برج برآورده شود، از امکانات پیشرفته این برج که با جدید ترین طراحی ها و تکنولوژی های روز ایجاد شده است می‌ توان به سیستم اطفاء حریق و سیستم آنتن مرکزی اشاره کرد. جزئیات شرایط پیش فروش واحدهای پروژه برلیان در  سایت دیار 22 بصورت کامل توضیح داده شده و نحوه پرداخت و نقل و انتقالات این پروژه به این صورت تعریف شده است که نحوه پرداخت به صورت واریزی اولیه در کنار اقساط و در کنار امتیاز ( این امتیازات شامل اعضای تعاونی می شود ) می‌ باشد. نقل و انتقالات برای خرید و پیش خرید این برج به صورت قطعی و به صورت دفترچه مالکیت بوده که در دفاتر تعاونی انجام می گردد. واریزی اولیه برای واحد های مختلف این برج از ۳۰۰ میلیون تومان تا ۴۵۰ میلیون تومان متفاوت است اما با توجه به نوسانات بازار مسکن که این روز ها همه شاهد آن هستیم. قبل از اقدام به هر کاری با دفتر تعاونی تماس بگیرید یا اینکه با مشاورین املاک در سایت دیار ۲۲ ارتباط برقرار کنید تا بتوانید اطلاعات کافی را در رابطه با خرید یا پیش خرید این پروژه ها دریافت کنید.

دیار22

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: پروژه ها واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۹۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | آشنایی با خواص شیربرنج

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


شیربرنج یکی از غذاهای مقوی برای افراد وگن یا گیاهخواران است، این غذا طعم خاصی ندارد و عملاً برای هر ذائقه ای مناسب نیست اما تنها خوراکی است که برای گیاه خواران و کسانی که تحمل لاکتوز را ندارند مفید واقع می شود. همچنین این ترکیب هیچ نوع چربی و کلسترولی ندارد و معمولاً منابع معدنی بدن با مصرف این ترکیب تامین می شود.

دیگر خبرها

  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • ببینید | آشنایی با خواص شیربرنج
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • ببینید | آشنایی با خواص گل سرخ
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه