Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن شاخص تیم ملی عراق با وجود صدرنشینی این تیم در مرحله نخست دور مقدماتی رقابت‌های جام جهانی معتقد است که این تیم نمی‌تواند به جام جهانی صعود کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال عراق در گروه سوم مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا صدرنشین است و در دور رفت موفق به شکست تیم ملی فوتبال ایران شده اما علی عدنان بازیکن شاخص تیم ملی این کشور می‌گوید: صعود ما به جام جهانی غیرممکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی عدنان بازیکن باشگاه ونکوور کانادا در این خصوص در گفت‌و‌گو با کانال الفرات گفت: در شرایط موجود صعود به جام جهانی قطر بسیار سخت است. شرایط واقعی موجود در فوتبال باشگاهی ما نشان می‌دهد که باید سطح مسابقات را بالاتر ببریم و برای رسیدن به این رویا تلاش بیشتری لازم است. با تفکر و شرایط موجود صعود به جام جهانی بسیار سخت به نظر می‌رسد. ما به بازی‌ها و تجربه قوی‌تری نیاز داریم اما با شرایط فعلی شاید صعود به جام جهانی قطر غیرممکن است. سطح فنی تیم بعد از شیوع کرونا تغییر کرده و باید تلاش کنیم تا به وضعیت قبلی برگردیم.

بازیکن تیم ملی عراق در خصوص سرمربی این تیم گفت: به اعتقاد من کاتانتس بهترین مربی خارجی‌ای است که به عراق آمد و این مسئله را در عملکرد و نتایج تیم ملی می‌بینیم. او به دنبال ایجاد ثبات و سیستم مشخصی در تیم است. 

علی عدنان همچنین در خصوص بشار رسن بازیکن عراقی باشگاه پرسپولیس گفت: بشار یکی از نام‌های مهم فوتبال عراق در این مقطع است که با آرامش ذهنی و فنی و ثبات کار می‌کند. او کم اشتباه است و می‌تواند بهترین بازیکن فوتبال آسیا باشد، البته اگر به دنبال پیشرفت باشد باید به تیم بهتری منتقل شود.

درخواست سرمربی تیم ملی عراق برای بازی با تیم‌های قدرتمند

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی فوتبال عراق جام جهانی تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6087849

دیگر خبرها

  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود