Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@22:13:18 GMT

هواداران آنتورپ علیه علیرضا بیرانوند + عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۹۹۳۸

هواداران آنتورپ علیه علیرضا بیرانوند + عکس

اکثر هواداران آنتورپ با حضور دورازه بان ایرانی در ترکیب اصلی تیم مخالف هستند.

به گزارش ایمنا، ایوان لکو، سرمربی آنتورپ روز گذشته بعد از شکست مقابل کلوب بروژ به شدت از علیرضا بیرانوند، دروازه ایرانی اش انتقاد کرد و اعتماد به این گلر را اشتباه دانست.

بیرانوند برای اولین بار در لیگ بلژیک در درون دروازه آنتورپ قرار گرفت، ولی دو گل دریافت کرد و در گل اول هم تا حدودی مقصر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لکو بعد از این بازی در مصاحبه با سایت «voetbal۲۴» بلژیک گفته بود: قرار دادن بیرانوند در درون دروازه اشتباه بود. این تصمیم بدی بود و ما ریسک کردیم. یک دروازه بان خوب (بوتز) داشتیم و به دنبال یک دروازه بان تاپ دیگر بودیم، ولی بیرانوند نشان داد خوب نیست.

این سایت بلژیکی در زیر اظهارات سرمربی آنتورپ از روز گذشته یک نظرسنجی به راه انداخته بود و از کاربرانش سوال کرده بود: شما کدام یک از دروازه بان‌ها را ترجیح می‌دهید؟ در پایان ۷۱ درصد خواهان قرار گرفتن بوتز در چارچوب دروازه شدند و بیرانوند ۲۹ درصد رأی آورد.

منبع: فرارو کد خبر 461383

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند بیرانوند در فیفا 21 فوتبال اروپا لیگ بلژیک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۹۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند که از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شده بود و حالا چند روزی است تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده است، به دنبال این است که هرچه زودتر به ترکیب اصلی تیمش بازگردد اما شرایط او به گونه‌ای نیست که بتواند زمان نزدیکی برای بازگشت او به دروازه پرسپولیس متصور بود.

به نقل از ایسنا بیرانوند احتمالا در دیدار هفته بیست‌وپنجم پرسپولیس برابر سپاهان هم غایب است و اوسمار ویرا باید از امیر رضا رفیعی درون دروازه استفاده کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900306

دیگر خبرها

  • واکنش علیرضا بیرانوند به قهرمانی تیم ملی فوتسال + عکس
  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • تمرینات اختصاصی‌ علیرضا بیرانوند پس از مصدومیت | ویدئو
  • استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!