Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف ولی زاده در گفتگو با مهر با اشاره به پتانسیل‌های موجود در کشتی خراسان شمالی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های بلندمدت چند ساله و حمایت‌های مالی فدراسیون، وزارت ورزش و اداره کل ورزش و جوانان استان و دیگر نهادهای مربوطه می‌توانیم در در چند سال آینده نیروهای ملی داشته باشیم.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی برگزاری مسابقات متعدد در رده‌های پایه، به روز کردن مربیان کشتی استان و آنالیز کشتی روان شناسی در خراسان شمالی را لازم برشمرد و گفت: این اتفاقات باعث رشد ورزش کشتی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه شناخت کافی از سایر استان‌ها در این رشته ورزشی دارد، افزود: نونهالان کشتی خراسان شمالی از نظر فاکتورهای اولیه سرآمد کشور هستند اما نیاز است از نظر مالی حمایت‌هایی صورت بگیرد.‌

ولی زاده تصریح کرد: با برگزاری مسابقات پیاپی در حوزه نونهالان می‌توانیم در آینده‌ای نزدیک به جایگاه استان‌های صدر نشین این رشته برسیم.

دبیر هیأت کشتی استان خراسان شمالی تاکید کرد: نباید به هیچ عنوان از تیم‌های جوانان، امیدها و بزرگسالان غافل شویم.

وی در انتها با اشاره به اینکه هیئت کشتی استان به صورت سرپرستی اداره می‌شود، گفت: امیدواریم هر چه زودتر رئیس هیئت انتخاب شود تا بتوانیم با برنامه ریزی بهتر و هدفمند هیئت کشتی استان را اداره کنیم.

کد خبر 5095409

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد رده سنی نونهالان ورزش و جوانان خراسان شمالی ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر آیت الله یزدی شیوع کرونا گرگان کرمانشاه شهرکرد محدودیت های کرونایی شهرستان کرج آلودگی هوا تبریز لیگ برتر فوتبال ایران کشتی خراسان شمالی کشتی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۹۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کلاس دانش افزایی کشتی به همت هیئت کشتی استان مازندران و با حضور مربیان استان به مدرسی دکتر بهمن میرزایی مدرس اتحادیه جهانی کشتی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه در شهر محمودآباد برگزار شد.


رئیس هیئت کشتی استان مازندران در این کلاس گفت: طبق برنامه و وعده هیات کشتی استان اهم فعالیت‌ها در سال ۱۴۰۳ بر محور آموزش استوار است و از هیچ تلاشی برای تقویت و کیفیت قوه فنی کشتی استان دریغ نخواهیم کرد.


شایگان تصریح کرد: کلاین کلاس‌ها در نوبت‌های مختلف و در نواحی شرق و غرب مازندران هم برگزار می‌شود تا همه مربیان امکان حضور را بیابند.

دیگر خبرها

  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم+ فیلم
  • خراسان شمالی میزبان پرندگان مهاجر عبوری است
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور