Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@18:44:54 GMT

یک راه‌حل ساده برای یک مشکل بزرگ در بازار آهن

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۰۳۲۳

یک راه‌حل ساده برای یک مشکل بزرگ در بازار آهن

یکی از مشکلات عدیده در بازار سنتی فولاد و استیل ایران، خرید عمده یا خرده با تنوع بالا از یک مکان است... - اخبار بازار -

یکی از مشکلات عدیده در بازار سنتی فولاد و استیل ایران، خرید عمده یا خرده با تنوع بالا از یک مکان است. اگر سری به بازار آهن زده باشید در ابتدا سردرگمی شما را فرا خواهد گرفت. اگر به دنبال خرید از کارخانه باشید، دردسر از این هم بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید تمام مقاطع فولادی از یک مکان یکسان مانند وقتی است که وارد یک فروشگاه زنجیره ای می‌شوید به جای اینکه هر عدد از خرید خود را لازم باشد از یک مغازه جداگانه بگیرید. بازرگانی فولاد آیرومارت این مشکل را حل کرده است. با بررسی تیم تحلیل بازار اسپوتنیک، آیرومارت با ارائه خدمات جانبی دیگر مانند انبارداری، برشکاری، اسیدشویی و دیگر خدمات بر روی مقاطع فولادی توانسته در سال 99 تسهیل معناداری را به بازار آهن ایران ارائه کند. تامین تمامی مقاطع فولادی و استیل امر مهمی است که این شرکت به آن دست پیدا کرده است. در ادامه توضیحات کاملی در خصوص فعالیت‌های بازرگانی فولاد آیرومارت ارائه خواهیم کرد.

مقاطع فولادی قابل تامین

با بررسی تیم اسپوتنیک محصولات قابل تامین توسط آیرومارت به گروه‌های اصلی زیر تقسیم می‌شود:

میلگردتیرآهن و هاشورق فولادیپروفیلنبشی، ناودانی و سپریلوله

خرید و فروش هر یک از این مقاطع فولادی در IROMART تحت نظارت تیم‌های متخصص و مجرب صورت می‌گیرد. افراد جوان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌های معتبر کشور این تیم‌های تخصصی را شکل داده‌اند. اعضای هر تیم به طور ویژه به تمامی اطلاعات مربوط به محصول خود اشراف دارند. به این ترتیب شما پیش از خرید مقطع فولادی مورد نظر خود می‌توانید از مشاوره‌های مفید و رایگان متخصصین آیرومارت بهره ببرید.

ضمنا شما می‌توانید با مراجعه به بخش وبلاگ آیرومارت از کاربردی ترین مقالات در حوزه آهن و فولاد بهره ببرید. جدول وزنی مقاطع، تحلیل‌های هفتگی فولاد و اخبار روز این حوزه از دیگر محتواهای کاربردی است که تیم تولید محتوای بازرگانی فولاد آیرومارت برای شما فراهم آورده است.

میلگرد

میلگرد  در انواع آجدار و ساده قابل تامین از معتبرترین تولیدکنندگان داخلی است. میلگرد در تمامی سایزها قابل تامین است و کیفیت این مقطع فولادی برای شما مشتریان تضمین می‌شود. تضمین و کنترل کیفیت مقاطع به کمک به روزترین روش‌های آنالیز شیمیایی و مکانیکی انجام می‌گیرد. همچنین محصول میلگرد استیل نیز توسط آیرومارت از معتبرترین تولیدکنندگان خارجی تامین می‌شود.

تیرآهن و هاش

تیرآهن با استاندارد IPE و هاش در انواع سبک و سنگین از دیگر مقاطع قابل تامین توسط تیم بازرگانی فولاد آیرومارت است. با توجه به حساسیت‌های مربوط به استفاده از تیرآهن و هاش در پروژه‌های عمرانی نمی‌توان به هر محصولی اعتماد کرد. به همین علت بحث تضمین کیفیت برای محصولات تیرآهن و هاش اهمیت ویژه ای دارد. این مقاطع نیز در تمامی سایزها قابل تامین هستند. همچنین خدمات جانبی مثل تولید تیرآهن شبکه نیز گوشه ای از خدمات قابل ارائه توسط تیم آیرومارت است.

ورق فولادی

انواع ورق نورد گرم، نورد سرد و استیل دسته‌های اصلی ورق فولادی را تشکیل می‌دهد. انواع ورق سیاه ، ورق های آلیاژی، ورق آجدار، ورق اسیدشویی و ... بخشی از محصولات ورق گرمی هستند که تیم ورق بازرگانی فولاد آیرومارت می‌تواند آن را برای شما تامین کند.

ورق روغنی، ورق گالوانیزه، ورق رنگی و عرشه فولادی نیز از جمله محصولات قابل تامین در دسته محصولات ورق گرم هستند.

ورق استیل در آلیاژهای مختلف بگیر، نگیر و نسوز در حالات سطحی مختلف نیز قابل ارائه هستند. یکی از حالات سطحی براق، مات و خشدار بسته به انتخاب شماو متناسب با کاربرد مورد نظرتان تامین می‌گردد. جهت کسب اطلاعات تخصصی می‌توانید با تیم استیل بازرگانی فولاد آیرومارت تماس برقرار کنید.

چنانچه ورق فولادی در سایز خاصی مورد نظر دارید اصلا نگران نباشید تیم پشتیابی آیرومارت محصول مورد نظر شما را با بهترین کیفیت به سایز مد نظر شما می‌رساند.

پروفیل

انواع پروفیل‌های قوطی، پروفیل‌های باز و پروفیل استیل را می‌توانید با یک تماس با بازرگانی فولاد آیرومارت تهیه کنید. سایز و ضخامت پروفیل در تمامی ابعاد معمول تامین می‌گردد. کافیست به وبسایت آیرومارت مراجعه کنید، قیمت روز این محصول را چک کنید و خرید خود را تکمیل کنید.

یکی از خدمات ویژه‌ای که برای این محصول قابل اجرا است گالوانیزاسیون است. محصول انتخاب شده توسط شما می‌تواند در حالت نهایی گالوانیزه حاوی پوشش فلز روی و مقاوم به خوردگی ارائه شود.

پروفیل‌های استیل آیرومارت نیز مانند تمامی محصولات استیل شرکت از تولیدکنندگان معتبر دنیا تهیه می‌شود.

نبشی، ناودانی و سپری

این مقاطع فولادی از دیگر محصولات فولادی پرکاربرد هستند. این محصولات در استانداردهای اروپایی و غیر اروپایی و در تمامی سایزها قابل تامین هستند. کارخانه‌های معتبری در داخل کشور به تولید این مقاطع مشغول هستند و بازرگانی فولاد آیرومارت محصول مورد نظر شما را از این کارخانه‌ها تهیه می‌کند.

لوله فولادی

لوله فولادی از جمله محصولات پرکاربرد و استراتژیک است. لوله فولادی در دسته‌های اصلی درزدار، بدون درز و استیل از برترین کارخانه‌های داخلی و خارجی تامین می‌گردد. لوله‎های درزدار در دو نوع اصلی اسپیرال و درز مستقیم در استانداردها و سایزهای مختلف تهیه می‌گردد. لوله بدون درز در دو محصول اصلی مانیسمان در تمامی رده‌ها و لوله گوشتدار در سایزهای معمول توسط تیم بازرگانی آیرومارت تامین می‌شود.

لوله استیل نیز در تمامی آلیاژهای پرکاربرد در دو نوع درزدار و بدون درز قابل تامین است.

در این مطلب سعی شد تا کلیتی از محصولات و خدمات قابل ارائه توسط بازرگانی فولاد آیرومارت ارائه گردد. برای کسب اطلاعات تکمیلی و استعلام قیمت روز مقاطع فولادی به وبسایت iromart.com مراجعه کنید. مشاوره این شرکت کاملا رایگان است.

آدرس: تهران - نلسون ماندلا - بالاتر از میرداماد - تابان غربی - پلاک 36 تلفن: 02145306

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مقاطع فولادی تیرآهن و هاش ورق فولادی قابل تامین مورد نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۰۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل

به گزارش همشهری آنلاین، پس از محرومیت سیدحسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر از دیدارهای حساس این هفته لیگ برتر مقابل تراکتور و سپاهان، اخباری درخصوص اعتراض باشگاه های استقلال و پرسپولیس به این احکام شنیده شد که حالا عضو کمیته استیناف از قطعی بودن این حکم می گوید.

مهدی دادرس در واکنش به خبر اعتراض استقلال نسبت به محرومیت سیدحسین حسینی به آنا گفت: برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی هایی می کنند اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می کند، دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

او ادامه داد: رای کمیته انضباطی اسماعیلی فر هم همین طور است و چون یک جلسه محرومیت قطعی است، قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و رای قطعی نباشد، می توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند. در غیر این صورت، رای محرومیت یک جلسه ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد، دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.

عضو کمیته استیناف در مورد اینکه آیا درخواستی از پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته انضباطی اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت: چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است.

کد خبر 847447 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس