Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود رضایی کوچی، دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اینکه تعداد افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در استان عدد بالایی است و به نسبت سرانه تخت بیمارستانی، فارس نسبت به بسیاری از استان‌های دیگر فاصله قابل ملاحظه‌ای داشته است، هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصمیم گرفتند برای جبران این کمبود یک بیمارستان جدید در این استان احداث کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، زیربنای این بیمارستان را ۵۰ هزار متر مربع برشمرد و افزود: این پروژه بیمارستانی که عملیات اجرایی آن توسط پیمانکار آغاز شده طی مدت زمان حدود چهار سال و با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان اجرا خواهد شد که در گام نخست پیمانکار موظف است ظرف مدت ۱۸ ماه اسکلت ساختمان را احداث کند.
او افزود: این بیمارستان با ظرفیت جدید در کنار بیمارستان شهید بهشتی شیراز بخش عمده‌ای از خدمات درمانی در حوزه تامین اجتماعی را پوشش خواهد داد.
معاون استانداری فارس اظهار داشت: به رغم اینکه تامین اجتماعی در اکثر مراکز شهرستان‌های استان درمانگاه‌های پیشرفته و تخصیصی احداث کرده که خدمات درمانی را به فراخور جمعیت منطقه ارائه می‌دهند اما نیاز بود که یک بیمارستان با عملکرد منطقه‌ای داشته باشد و احداث شود که بیمارستان بزرگ تامین اجتماعی با توجه به افقی که در طرح دیده شده می‌تواند علاوه بر پاسخگویی به نیازهای درمانی افراد تحت پوشش در استان، استان‌های جنوبی را هم پوشش دهد.
رضایی کوچی افزود: مکان احداث این بیمارستان که یک بیمارستان عمومی با تمام حوزه‌های تخصصی است در محل تلاقی راه‌های ورودی به کلانشهر شیراز از سمت خوزستان و بوشهر واقع شده با توجه به این موقعیت و اینکه در آینده ادامه آزادراه شیراز – اصفهان به سمت بوشهر از همین نقطه عبور می‌کند می‌تواند خدمات فرا استانی هم ارائه دهد.
وی بیان کرد: با پیگیری‌های استاندار فارس و همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان استان از جمله شهرداری شیراز و حوزه استانداری روند آغاز عملیات اجرایی این پروژه سرعت گرفت.
او گفت: زمین پیش‌بینی شده برای احداث این بیمارستان که از اراضی دولتی است در حدود ۱۴ هکتار است اما با توجه به زمین مناسبی که در اختیار است امکان توسعه آن نیز وجود دارد.

شیراز اینک یک بیمارستان تامین اجتماعی به نام بیمارستان شهید بهشتی در دروازه سعدی دارد که دارای ۳۰۰ تخت بیمارستانی است و در سال ۱۳۵۷ تاسیس شده است. این بیمارستان وابسته به سازمان تامین اجتماعی و تحت نظارت مدیریت درمان تامین اجتماعی استان فارس فعالیت می‌کند.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی شیراز استانداری فارس فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی شیراز استانداری فارس فارس سازمان تامین اجتماعی شیراز استانداری فارس فارس اخبار کنکور تامین اجتماعی یک بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شعب این بانک در سال 1402 به منظور مشارکت در تامین پروتئین حیوانی سبد غذایی خانوارها در سراسر کشور، بالغ بر 140 هزار فقره تسهیلات به واحدهای پرورش دام، طیور و آبزیان و همچنین کشتارگاه ها، کارخانجات خوراک دام و صنایع عمل آوری، فرآوری، انجماد و بسته بندی محصولات گوشتی پرداخت کرده اند.

بر اساس این گزارش، از مجموع 306 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداختی فوق الذکر در مقطع یادشده ، بالغ بر 148 هزار میلیارد ریال در راستای تامین مالی واحدهای پرورش دام سبک و سنگین، نزدیک به 110 هزار میلیارد ریال برای احداث و راه اندازی مزارع پرورش طیور گوشتی، حدود 14 هزار میلیارد ریال در حمایت از پرورش آبزیان و 34 هزار میلیارد ریال به منظور ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی مرتبط با گوشت و فرآورده های گوشتی پرداخت شده است.

شایان ذکر است، بانک کشاورزی حمایت از زنجیره تولید و تامین گوشت با هدف تحکیم پایه های امنیت غذایی کشور را یکی از مهمترین اهداف خود می داند و با پرداخت تسهیلات متنوع در تمام مراحل زنجیره تامین، شامل تولید علوفه و خوراک دام تا احداث دامداری ها، مرغداری ها و استخرهای پرورش ماهی، راه اندازی واحد های پرورش ماهی در قفس، احداث کشتارگاه ها و واحدهای فرآوری محصولات گوشتی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، تامین ماشین آلات مورد نیاز واحدهای تولیدی، احداث واحدهای بسته بندی و نهایتا حمل و توزیع، از فعالان این حوزه و تامین پروتئین حیوانی در سبد غذایی خانوارها حمایت می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • فوت یک پزشک بر اثر مصرف مشروبات الکلی!
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود