Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:03:33 GMT

۸۸ پرونده قاچاق در یزد تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۰۶۳۹

۸۸ پرونده قاچاق در یزد تشکیل شد

محمدرضا علمدار یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبانماه، ۸ هزار و ۸۰۰ مورد بازرسی برگزار و ۸۸ فقره پرونده قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۱۶۴ میلیون و ۴۸۵ هزار ریال تشکیل شده است.

وی افزود: بیش از هزار و ۶۰ مورد گشت مشترک در زمینه کشف کالای قاچاق با حضور نمایندگان سازمان صنعت معدن و تجار، ناجا، دخانیات، اصناف، معاونت غذا و دارو و اماکن نیروی انتظامی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد ادامه داد: ثبت اطلاعات ورود و خروج مواد اولیه یا کالا توسط انبارداران در سامانه جامع انبارها و پایش اطلاعات انبارها و مراکز نگهداری کالا و لزوم ثبت گزارش ورود و خروج کالا در سامانه جامع انبارها از اولویتهای این سازمان است و از شهروندان درخواست می‌کنیم تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا گران‌فروشی با تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و موارد تخلف را گزارش دهند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر 5095483

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد صنعت معدن و تجارت استان یزد ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر آیت الله یزدی شیوع کرونا گرگان کرمانشاه شهرکرد محدودیت های کرونایی شهرستان کرج آلودگی هوا تبریز عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۰۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف

در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به ۲ راکب موتورسیکلت که برای سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند، وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

به گزارش تسنیم، بنا بر این گزارش، پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل شد و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت، تحویل زندان شهرستان شدند.

ساعت ۱۹:۲۰ روز جمعه مورخ ۷ اردیبهشت (همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی) جوان باغیرت کاشمری که شاهد مزاحمت دو راکب موتورسوار برای سه دختر نوجوان بود، وقتی متوجه نداشتن حالت طبیعی این موتورسواران می‌شود، به صورت لسانی به آن‌ها تذکر می‌دهد، اما این دو اراذل و اوباش با وی درگیر می‌شوند و با چاقو وی را از ناحیه گردن مجروح می‌کنند.

پس از این حادثه و درگیری، بلافاصله جوان باغیرت کاشمری به بیمارستان منتقل می‌شود و دو اراذل و اوباش نیز توسط مردم به گشت ۱۱۰ تحویل داده می‌شوند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی تشکیل شد
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • جنجال جدید طلافروشان
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد