Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمد مهجوری صبح امروز در جمع خبرنگاران در تشریح اقدامات در راستای اجرای طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر بهره گیری بیشتر از نیروهای بسیجی و مردمی برای ریشه کن کردن بیماری کرونا و کاهش آسیب ها و با دستورات فرماندهی محترم کل سپاه طرح مشترک جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از مهمترین محورهای طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی استفاده و مشارکت عمومی مردم با رویکرد مسجد و محله محوری است که این می تواند در ریشه کن کردن بیماری بسیار اثر گذار باشد چراکه خدمات بهداشتی و حمایتی از بیمارستان ها و مراکز درمانی به محلات و خانه ها انتقال پیدا می کند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: در همین راستا بیش از 104 پایگاه سلامت در شهرستان اراک برای اجرای طرح شهید سلیمانی سازماندهی شده اند که در قالب های تیم های حمایتی، نظارتی و مراقبتی نقش آفرینی می کنند که این تعداد با توجه به اعلام نیاز مرکز بهداشت شهرستان بوده و این آمادگی وجود دارد که به هر میزانی که نیاز باشد می توانیم آنها را تأمین کنیم.

در حال به روزرسانی

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت شهید اراک قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۰۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است

رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بر اساس دستورالعمل ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال و ابلاغیه وزارت بهداشت در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همه خدمات بستری و سرپایی کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی دانشگاهی و بیمارستان‌های دولتی رایگان است.
دکتر طباطبایی افزود: وزیر بهداشت اسفند سال گذشته از خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال خبرداد که این طرح در استان از اول اردیبهشت به طور کامل در حال اجرا است.
او گفت: در اجرای این طرح بیمارستان‌های دولتی موظفند این خدمات را ارائه دهند و هیچ نوع دریافتی از بیماران زیر هفت سال نداشته باشند.
رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: دارندگان بیمه پایه مشمول این طرح هستند و چنانچه بیماری فاقد بیمه پایه باشد، می‌تواند با مراجعه به سازمان بیمه سلامت برای بیمه خود اقدام کند و از مزایای این طرح بهره‌مند شود.
طباطبایی گفت: والدین کودکان زیر هفت در صورت مشاهده تخلف در روند اجرای این طرح می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت موضوع را در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • آزمایشگاه ها پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • آزمایشگاه های بالینی پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!