Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در همایشی که صبح امروز ۲۴ آذر ماه برای جانشین اسبق سازمان پدافند غیر عامل کشور برگزار شد اظهار کرد: این مراسم به عنوان بزرگداشت سردار زارعی است و می‌توانیم ایشان را به عنوان شهید بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی افزود: سردار زارعی در دوران دفاع مقدس تلاش های زیادی داشت و یک رزمنده جانباز بود. آن سردار بزرگوار در دوران حضور خود در مجلس شورای اسلامی ۲ سند افتخار را به جای گذاشت.  زارعی آینده برجام را می‌دید و می‌توانست تصور کند که چه نتیجه‌ای ایجاد می‌شود.

رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور با اشاره به علت گریه‌های شهید زارعی در مجلس گفت: او گریه های انقلابی داشت و گریه او بصیرت انقلابی بود. سردار زارعی ۸ سال در مجلس و ۴ سال هم در سازمان پدافند غیر عامل کشور بود و با اینکه ۱۲ سال از سپاه دور بود، اما تمام رفتارهای یک پاسدار نمونه را داشت. صداقت زارعی، صداقت مثال زدنی است. زمانی که فردی می‌خواست در مجلس به نمایندگان رشوه دهد، با آن فرد برخورد جدی داشت. پاسداری حتما حضور در جبهه و... نیست، بلکه به یک باور، تفکر اسلامی و... است.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در ادامه گفت: امیدوارم در آینده‌ای نزدیک شاگردان شهید فخری زاده و شهید زارعی جایگزین آنها شوند و در فاصله‌ای کوتاه شاهد رشد این جوانان باشیم. ما نمی‌توانیم شاهد این باشیم که دانشمندان با دسیسه های رژیم صهیونیستی به شهادت برسند و ما پاسخی به آنها ندهیم. او با بیان اینکه دنیا از مقاومت ما متحیر هست گفت: آمریکا و دیکتاتورها از کرونا و دارو و درمان هم برای تکمیل فشار و تحریم به کشور ما استفاده می‌کنند و این موضوع نشان می‌دهد که هیچ رویکرد دیگری ندارند و پیروزی ما را نشان می‌دهد.

سردار جلالی افزود: ما حتما باید به تهدید رژیم صهیونیستی پاسخ دهیم تا بداند که ملت ما مقتدر است و هیچ ترسی نداریم.  پاسخ به دشمن عرصه های مختلفی دارد و می‌تواند به صورت هسته‌ای و یا سایبری هم باشد.

رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه رویکرد خود در حوزه هسته‌ای را باید تغییر دهیم گفت: شهید زارعی تاکید داشت که در برجام به صورت گام به گام پیش رویم اما این کار صورت نگرفت. امروز پاسخ ملت مصوبه جدید مجلس و لغو تعهدات قبلی برجام است. ما حتما در مذاکرات آتی در برخورد با دشمنان دست بالا خواهیم بود و خود شهید زارعی و شهید فخری زاده روحیه ای به مردم و نمایندگان مجلس داده است.

بیشتر بخوانید

دولت بودجه عملیاتی سازمان پدافند غیرعامل را قطع کرده است!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار جلالی پدافند غیر عامل سازمان پدافند غیر عامل کشور شهید زارعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۰۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مدیر سیا به مصر با دستورکار آتش‌بس در غزه

مدیر سیا به‌منظور برگزاری نشست‌هایی درباره اوضاع در غزه، وارد قاهره شد.

به گزارش ایسنا، مقام‌های امنیتی مصر روز جمعه خبر دادند «ویلیام برنز» مدیر سیا به منظور برگزاری نشست‌هایی درباره آتش‌بس و تبادل اسرا میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی وارد قاهره شده است.

مصر به همراه قطر رهبری تلاش‌ها برای میانجیگری بین حماس و رژیم صهیونیستی به منظور حصول آتش‌بس و تبادل اسرا را برعهده گرفته‌اند.

طبق گزارش رویترز، سیا به درخواست‌ها برای اظهارنظر درباره سفر برنز به قاهره پاسخ نداده است.

مصر که تلاش‌های جدیدی را برای حصول توافق بر سر غزه آغاز کرده است، همچنین به رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح، منطقه‌ای که سرپناه بیش از یک میلیون آواره فلسطینی است، هشدار داده است.

میانجی‌ها می‌گویند منتظر پاسخ حماس به نسخه جدید پیشنهادی برای آتش‌بس هستند.

مقاومت فلسطین تاکید کرده تنها با تحقق شروط خود که آتش‌بس کامل، خروج نظامیان اشغالگر از غزه و بازگشت آوارگان به شمال غزه است، توافق را تایید می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مقام یمنی: حمله ایران به اسرائیل اثرگذار، قدرتمندانه و تاریخی بود
  • سفر مدیر سیا به مصر با دستورکار آتش‌بس در غزه
  • فطرت بیدار عامل اعتراض دانشجویان علیه رژیم صهیونیستی است
  • کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد
  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • سفیر ایران در سازمان ملل: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم/ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • سفیر ایران: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم؛ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • به هرگونه تجاوز علیه حاکمیت و تمامیت ارضی خود پاسخ می‌دهیم
  • نماینده ایران: حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است