Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@08:26:47 GMT

۸۶ واحد صنفی متخلف در سرپل‌ذهاب شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۰۹۰۹

۸۶ واحد صنفی متخلف در سرپل‌ذهاب شناسایی شد

یوسف نظری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مجموع بازرسی های صورت گرفته از واحدهای صنفی سرپل ذهاب یک هزار و ۵۲۶ مورد است که واحدهای صنفی متخلف با تشکیل ۶۲ فقره پرونده در مجموع به پرداخت ۳۶۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
وی، مهم ترین تخلفات واحدهای صنفی را عرضه خارج از شبکه، درج نکردن قیمت بر روی کالاها و گران فروشی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سرپل ذهاب گفت: با هدف جلوگیری از برخی تخلفات احتمالی، نسبت به انجام گشت های مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی اقدام و با اخلاگران اقتصادی برابر قانون به شدت برخورد می شود و در این راستا علاوه برگشت های روزانه، بیش از ۹۰ گشت مشترک هم انجام شده است.  

نظری ادامه داد: از اوایل آبان ماه سال جاری تاکنون در راستای اجرایی شدن مصوبات ستاد تنظیم بازار شهرستان مقدار ۳۵ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم برنج، ۹ هزار کیلوگرم روغن نباتی مصارف خانوار، ۱۹ هزار و ۵۵۰ کیلوگرم گوشت مرغ منجمد و یک هزار کیلوگرم کره گیاهی طبق برنامه ریزی انجام شده و باهماهنگی کامل با فرماندار و با رعایت پروتکل های بهداشتی و بهره گیری از نیروهای نظارتی بسیج اصناف، ناظران افتخاری زبده و آموزش دیده و با هدایت تیمی بازرسان صمت و اتاق اصناف توزیع شده است.
او گفت: با توجه به اینکه اقلام ذکر شده در سبد خرید خانوارها بسیار با اهمیت هستند ستاد تنظیم بازار در تلاش است تا ایجاد تعادل قیمت، بر روند عرضه با قیمت های تعادلی اهتمام جدی داشته باشد.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سرپل ذهاب اضافه کرد: با همکاری اصناف ضمن توجه به رعایت موازین بهداشتی، تلاش خواهیم کرد تا مراکز توزیع کالاهای اساسی بازرگانی را افزایش دهیم تا شهروندان با اطمینان خاطر و به دور از مخاطرات ناشی از شیوع کرونا بتوانند با سهولت هرچه بیشتر نسبت به تهیه کالاها با قیمت مصوب از مراکز منتخب اقدام نمایند.
نظری اظهار داشت: در ۲ هفته اخیر شاهد افزایش قیمت و کاهش گوشت مرغ در سطح بازار بودیم که برای تنظیم بازار و تعادل در عرضه و تقاضا مقدار پنج هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ منجمد جذب و توزیع شد و هم اکنون تقاضا برای کالای یاد شده عادی و هیچ گونه صفی وجود ندارد.

او گفت: مردم می توانند هرگونه تخلف اقتصادی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدت و تجارت اطلاع دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از۹۰هزار تن جمعیت دارد.

برچسب‌ها سرپل ذهاب ویروس کرونا ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب ویروس کرونا ستاد تنظیم بازار سرپل ذهاب ویروس کرونا ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور واحدهای صنفی تنظیم بازار سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۰۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، محسن صیادی مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت:در گشت‌های مشترک بازرسی نظارت اصناف با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی، از ابتدای سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۳۱ واحد صنفی پس از دریافت تذکرات متعددپلمب شدند.
او افزود: این واحد‌های صنفی علیرغم تعهد چندباره، متاسفانه باز هم به تخلفات خود ادامه دادند.
وی پرتکرارترین تخلفات را، کم فروشی، گران فروشی،  رعایت نکردن دستورالعملهاى بهداشتی، رعایت نشدن قوانین و مقررات نظام صنفی و عرضه خارج شبکه اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • شناسايي باشگاه ورزشي متخلف در يزد
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • فیلم| این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف
  • این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف | ویدئو