Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بعد از اینکه وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به دلایل دیپلماتیک مانع قرمز اعلام شدن شرایط کرونایی کشور امارات عربی متحده توسط وزارت بهداشت این رژیم شد، مسئولان درمانی اسرائیلی از هجوم گردشگران صهیونیست به این کشور و سوغات آوردن ابتلا و تلفات ویروس کرونا به فلسطین اشغالی نگران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وبگاه عبری‌زبان «واللا نیوز» در این باره گزارش داد، در پی مثبت شدن آزمایش ابتلا به کرونا در صهیونیست‌هایی که از سفر به امارات بازگشته بودند، وزارت بهداشت این رژیم نگران افزایش آمار تلفات این بیماری در پی تجمع بیش از حد اسرائیلی‌ها در دبی است.

بر این اساس، مسیر هوایی تل‌آویو به ابوظبی در این روزها کاملا پر است و به صورت میانگین هفته‌ای ۶۰ پرواز انجام می‌گیرد و تخمین زده شده که حدود ۵۰ هزار صهیونیست در اواخر ماه دسامبر و برای تعطیلات هشت روزه آیین یهودی «حنوکا» همزمان با ایام کریسمس مسیحیان در دبی حضور پیدا کنند.

در روزهایی که حمل و نقل مسافری جهانی و سفرهای بین‌المللی به دلیل شیوع همه‌گیری ویروس کووید۱۹ با کاهش شدید و بی‌سابقه‌ای مواجه شده، این میزان تجمع و سفر صهیونیست‌ها در کشوری که خود به عنوان یکی از مراکز انتشار این بیماری در حوزه خلیج فارس است، به محل نگرانی شدید مسئولان درمانی تل‌آویو بدل گشته است.

به نوشته واللا، «آیلت شاکد» نماینده کنست و وزیر پیشین دادگستری رژیم صهیونیستی در صفحه توئیتر خود هشدار داد: «پنجاه هزار اسرائیلی مشغول جشن گرفتن حنوکا [در دبی] هستند و هتل‌ها در اسرائیل که علامت قرمز دارند، بسته شده‌اند. باید تست کرونا برای ورودی‌ها به فرودگاه بن‌گوریون الزامی شود. باید بین دو گزینه تست یا قرنطینه یک انتخاب به آنها داده شود».

چهارشنبه هفته قبل بود که وزارت خارجه اسرائیل تصمیم وزارت بهداشت این رژیم را برای قرمز اعلام کردن کشور امارات و الزام صهیونیست‌های بازگشته از این کشور به قرار گرفتن در قرنطینه ۱۴ روزه، وتو کرد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی وزارت بهداشت امارات وزارت خارجه حنوکا وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۰۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی

اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد بیش از ۲۰۰ شهرک‌نشین بامداد امروز به میدان الاقصی هجوم بردند و به گشت‌های تحریک‌آمیز و اجرای آیین‌های تلمودی پرداختند.

پیش بینی می‌شود که با سازماندهی یورش جمعی افراط‌گرایان توسط پلیس اشغالگر، تعداد متجاوزان به هنگام عصر نسبت به روز‌های گذشته افزایش یابد.

از سوی دیگر، پلیس اشغالگر تدابیر نظامی خود را در دروازه‌های شهرک قدیم و مسجدالاقصی تشدید کرده است و محدودیت‌هایی را برای ورود نمازگزاران فلسطینی اعمال کرده است.

بیش از ۱۲۰۰ شهرک‌نشین افراطی دیروز یکشنبه هم به مسجدالاقصی هجوم بردند. روز پنجشنبه گذشته هم هجوم ۱۶۰۰ شهرک نشین گزارش شده بود که بالاترین آمار از هفتم اکتبر گذشته تاکنون محسوب می‌شود.

سازمان‌های معبد ادعایی سلیمان برای هجوم گسترده به مسجد مبارک الاقصی برای تقدیم قربانی در عید «پسح» فراخوان داده بودند، در مقابل گروه‌های فلسطینی و جنبش‌های جوانان از مردم خواستند به مسجدالاقصی بروند و این مسجد را برای صهیونیست‌ها خالی نکنند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • رئیس اپوزیسیون رژیم اسرائیل به امارات می‌رود
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • تشدید نگرانی صهیونیست‌ها از بایکوت علمی اسرائیل در جهان
  • حمله صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • یورش صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی