Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اخبار رسانه های معاند تاکید ویژه ای به ماهیت دروغین «فعال حقوق زنان» بودن این دو عنصر ضدانقلاب صورت گرفته است در حالی که واقعیت ماجرا چیز دیگری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مظلوم نمایی بعد از محکومیت نیروی های ضدانقلاب از جمله شیوه های معاندین برای انحراف افکارعمومی از اصل وقایعی است که این عناصر رقم زده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه های ضدانقلاب اخیرا مدعی شده اند که دو فعال حوزه زنان آنهم به دلیل برگزاری کارگاه های شروط ضمن عقد جمعا به مدت 15 سال حبس محکوم شده اند.

در اخبار رسانه های ضدانقلاب تاکید ویژه ای به ماهیت دروغین «فعال حقوق زنان» بودن این دو فرد صورت گرفته است در حالی که واقعیت ماجرا چیز دیگری است.   یکی از این دو متهم، «نجمه واحدی»، فعال و نویسنده سایت‌های ضد انقلاب بوده است. این درحالی است که وی در پوشش برگزاری کارگاه های حقوق زنان ارتباط مستقیمی با موسسات وابسته به حکومت های معاند برقرار کرده است و پروژه ای را با همکاری ضدانقلاب و این موسسات جهت تخریب قوانین مربوط به زنان طراحی و اجرا کرده است.   در همین رابطه، شرکت در جلسات موسسات ضدایرانی آمریکایی با هدف تغییر سبک زندگی زنان در خارج از کشور که به طور رایگان و با تامین هزینه های سفر و اسکان صورت گرفته، ایجاد سایت و کانال های ضداسلامی و اجرای پروژه های این موسسات در ایران، جذب فعالین برای خدمت رسانی به موسسات بیگانه در راستای ترویج مسائل ضداسلامی، راه اندازی کمپین های زنانه ضدایرانی اسلامی، امضای بیانیه های مختلف علیه قوانین و موضوعات اسلامی زنان از جمله اقداماتی است که در کارنامه نجمه واحدی با پوشش فعال زنان دیده می شود.   از سوی دیگر «هدی عمید» هم دیگر فردی بوده است که در پوشش فعال حقوقی زنان با آموزش در کشورهای خارجی همجوار اقدام به ترویج همجنسبازی و اجرای طرح های موسسات بیگانه برای همین منظور کرده است.    هدی عمید با هویت رها شادان از خرداد 83 تحت عنوان مشاور حقوقی و وکیل با یک موسسه جاسوسی و برانداز فعالیت و همکاری داشته است. موسسه راهی یکی از اصلی ترین مراکز نفوذ و جاسوسی در حوزه زنان بوده و زیرنظر مستقیم حمایت های مالی موسسه جاسوسی و برانداز هیفوس قرار داشته و در راستای تضعیف قوانین اسلامی مربوط به زنان فعالیت های مختلفی انجام داده که در این راستا گفته می شود با دو سال ممنوعیت از وکالت روبرو شده است.            انتهای پیام/      

منبع: دانا

کلیدواژه: حقوق زنان فعال حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۱۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره مجری برنامه مشاعره از شاعران بنام ایران

امیراسماعیل آذر استاد ادبیات فارسی و مجری برنامه مشاعره در برنامه برمودا حضور پیدا کرد. آذر خاطراتی را از مهدی اخوان ثالث، شهریار و دیگر شاعران و هنرمندان بنام ایران تعریف کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • حکومت افغانستان فراگیر است
  • خاطره مجری برنامه مشاعره از شاعران بنام ایران
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • طالبان: دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • تصمیم کمیساریای عالی حقوق بشر؛ محکومیت دیگری به جای آمریکا
  • بلینکن در ریاض ادعای ضدایرانی کرد
  • فیلم/انتقاد دانشجوی فعال زن آمریکایی از لابی‌ صهیونستی ایپک
  • انتقاد دانشجوی فعال زن آمریکایی از لابی‌ صهیونستی ایپک
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • هشدار جدی درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران