Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن شاخص تیم ملی عراق می گوید بشار یکی از نام‌های مهم فوتبال عراق در این مقطع است که با آرامش ذهنی و فنی و ثبات کار می‌کند. او کم اشتباه است و می‌تواند بهترین بازیکن فوتبال آسیا باشد، البته اگر به دنبال پیشرفت باشد باید به تیم بهتری منتقل شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی عدنان بازیکن باشگاه ونکوور کانادا در گفت‌وگو با کانال الفرات گفت:

در شرایط موجود صعود به جام جهانی قطر بسیار سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط واقعی موجود در فوتبال باشگاهی ما نشان می‌دهد که باید سطح مسابقات را بالاتر ببریم و برای رسیدن به این رویا تلاش بیشتری لازم است. با تفکر و شرایط موجود صعود به جام جهانی بسیار سخت به نظر می‌رسد. ما به بازی‌ها و تجربه قوی‌تری نیاز داریم اما با شرایط فعلی شاید صعود به جام جهانی قطر غیرممکن است. سطح فنی تیم بعد از شیوع کرونا تغییر کرده و باید تلاش کنیم تا به وضعیت قبلی برگردیم.

بازیکن تیم ملی عراق در خصوص سرمربی این تیم گفت:

به اعتقاد من کاتانتس بهترین مربی خارجی‌ای است که به عراق آمد و این مسئله را در عملکرد و نتایج تیم ملی می‌بینیم. او به دنبال ایجاد ثبات و سیستم مشخصی در تیم است.

علی عدنان همچنین در خصوص بشار رسن بازیکن عراقی باشگاه پرسپولیس گفت:

بشار یکی از نام‌های مهم فوتبال عراق در این مقطع است که با آرامش ذهنی و فنی و ثبات کار می‌کند. او کم اشتباه است و می‌تواند بهترین بازیکن فوتبال آسیا باشد، البته اگر به دنبال پیشرفت باشد باید به تیم بهتری منتقل شود.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرسپولیس علی عدنان لیگ برتر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: شعار هواداران پرسپولیس مهم نیست، آنها در قلب من هستند

 بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: درست است که یکسری از هواداران پرسپولیس علیه من شعار سر دادند ولی در قلب من هستند.

به گزارش تسنیم، رامین رضاییان پس از تساوی بدون گل سپاهان اصفهان مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: کاری به بازی ندارم و آمده‌ام حرف دیگری بزنم. یاد گرفته‌ام شرافتمندانه زندگی کنم. یکسری از هواداران پرسپولیس در یک قسمت از ورزشگاه از من دلخور بودند و شعارهایی می‌دادند ولی بدانند همیشه در قلب من هستند. درک می‌کنم نسبت به تیم‌شان تعصب داشته باشند و عاشقانه پرسپولیس را دنبال کنند. هر چیزی به من بگویند در قلب من هستند و دوست‌شان دارم. مردم این روزها آنقدر دغدغه دارند که اگر در استادیوم خالی می‌شوند، امیدوارم حال دل‌شان خوب شود. بازی قشنگی بود و من با جان و دل برای تیمم بازی کردم.

وی در مورد اینکه انتظار بازی بهتری از پرسپولیس و سپاهان می‌رفت، تصریح کرد: فوتبال است و بازی بدی نبود.

بازیکن سپاهان اصفهان در واکنش به اظهارات رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که مدعی بود سپاهانی‌ها وقت تلف می‌کردند، گفت: نه اینطور نبود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • رضاییان: شعار هواداران پرسپولیس مهم نیست، آنها در قلب من هستند
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد