Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشورهای آسیایی و به خصوص کشورهای شرق آسیا در زمینه استفاده از استاندارد نسل پنجم تلفن همراه برای افزایش رونق کسب و کارهای خود پیشتازی قابل توجهی داشته‌اند.

کشورهای شرق آسیا با شتاب بالا در حال ایجاد زیرساخت‌های لازم برای بهره‌گیری از استاندارد نسل پنجم تلفن همراه هستند و برنامه‌ریزی برای ایجاد پلتفرم‌ها و خدمات مبتنی بر این استاندارد نیز در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی‌های شرکت آلمانی SAP نشان می‌دهد سرمایه گذاری انجام شده در این زمینه در قاره آسیا نیز چشمگیر بوده و این در حالی است که شیوع ویروس کرونا برنامه‌ریزی ها در این زمینه را در بسیاری از نقاط جهان مختل کرده است.

یکی از عوامل امیدواری به رشد استاندارد نسل پنجم تلفن همراه در قاره آسیا وجود انبوهی از توسعه دهندگان و برنامه نویسان در قاره آسیا است که به طور مرتب ابزار گوناگون مبتنی بر این استاندارد را خلق و عرضه می‌کنند.

بررسی‌های انجمن جهانی جی اس ام نشان می‌دهد تا سال ۲۰۲۵ منطقه آسیا – اقیانوسیه بزرگترین قاره جهان از نظر استفاده از خدمات نسل پنجم خواهد بود و بیشترین تعداد کاربران را به خود اختصاص خواهد داد. در آن زمان ۶۷۵ میلیون خط ارتباطی نسل پنجم در قاره آسیا وجود خواهد داشت که بیش از نیمی از کل خطوط نسل پنجم جهان را شامل می‌شود.

سه کشور چین، ژاپن و کره جنوبی در این زمینه پیشتاز خواهند بود و اپراتورهای تلفن همراه نیز از سال ۲۰۱۸ تا سال ۲۰۲۵ حدود ۳۷۰ میلیارد دلار در حوزه ارائه خدمات نسل پنجم سرمایه گذاری خواهند کرد. تا سال ۲۰۲۵ یک سوم کل ارتباطات نسل پنجم دنیا در چین جریان خواهد داشت و ۲۴ کشور منطقه آسیا – اقیانوسیه نیز از این خدمات بهره مند خواهند بود./مهر

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: قاره آسیا تلفن همراه نسل پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت شهرستان خانمیرزا گفت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه دادند.
موسوی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • رویارویی حساس قرقیزستان و افغانستان
  • قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟ | اینفوگرافیک
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • نگاهی بر اخبار ورزشی پنجم اردیبهشت استان قزوین
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور و بروز دارد
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد