Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح تکمیلی مبارزه با کرونا به عنوان طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی» در استان گیلان، اظهار کرد: این طرح از اوایل آذر ماه با آموزش مجریان طرح آغاز شد.

وی به مشارکت بیش از شش هزار و ۸۰۰ بسیجی در کنار نیروهای سفیران سلامت در اجرای این طرح، افزود: تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار خانوار گیلانی در سراسر استان در قالب این طرح غربالگری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه با بیان اینکه بیش از سه هزار مورد مشکوک نیز به سطح یک و دو یعنی پرستاران و پزشکان ارجاع داده شده‌اند، گفت: بخشی از این افراد نیازمند بستری در مراکز درمانی و بخش دیگر نیز نیازمند قرنطینه خانگی بودند.

وی ادامه داد: روند درمانی بیماران ارجاع شده توسط دانشگاه علوم پزشکی در حال اجرا است.

سردار عبدالله پور همچنین به همکاری مردم با مسئولان در اجرای این طرح در استان گیلان اشاره و اضافه کرد: امیدواریم با این روند بتوانیم در کنترل و بیماریابی گام‌های مثبتی برداریم.

کد خبر 5095575

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا طرح غربالگری محمد عبدالله پور سپاه قدس گیلان ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر آیت الله یزدی شیوع کرونا گرگان کرمانشاه محدودیت های کرونایی شهرکرد شهرستان کرج آلودگی هوا تبریز عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهیان گیلانی در حمایت از دانشجویان آمریکایی چه گفتند؟

دریافت 37 MB کد خبر 6091314

دیگر خبرها

  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • کدام بانوان گیلانی نخستین مدارس دخترانه را تاسیس کردند؟
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • دانشگاهیان گیلانی در حمایت از دانشجویان آمریکایی چه گفتند؟
  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما