Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار جلالی گفت: دیکتاتورهای کروات‌زده حتی از داروها به عنوان ابزار تحریم استفاده کرده‌اند و اجازه ندادند که تجهیزات مقابله با کرونا و داروهای مقابله با کرونا به کشور وارد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در مراسم تکریم شخصیت مرحوم علی‌اصغر زارعی که صبح امروز در سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد، گفت: سردار زارعی اصلاً به فکر مادیات نبود و هیچگاه از پول و مسائل مادی با من صحبت نمی‌کرد و در دورانی که او در سازمان پدافند غیرعامل حضور داشت منشأ بسیاری از برکات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این ایام دو شهید بزرگوار را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌ایم یکی شهید فخری‌زاده که در حوزه پدافند هسته‌ای تخصص داشتند و فوت شهادت‌گونه سردار زارعی که از آسمانی شدن هر دو نفر این بزرگواران سلمه‌ای به انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به راهبرد فشار حداکثری آمریکا علیه ایران گفت: وقتی رئیس‌جمهور شکست‌خورده آمریکا راهبرد فشار حداکثری را مطرح می‌کرد، خیال کرده بود که می‌تواند تا قبل از انتخابات آمریکا با ایران به توافق برسد، اما رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که نه جنگ و نه مذاکره می‌کنیم؛ لذا ایشان بر راهبرد مقاومت فعال تأکید کردند. نه به تهدید دشمن نوعی مقاومت فعال محسوب می‌شود. شاید سنگین‌ترین تحریم‌های اقتصادی علیه ملت ایران اعمال شده است. آمریکایی‌ها حتی زندان‌های ایران و شرکت‌هایی که وجود ندارند را تحریم کرده‌اند. زندان که تحریم‌شدنی نیست! دنیا از میزان مقاومت ما متحیر است؛ چون کشورهای خارجی معتقد بودند که جمهوری اسلامی در شرایط سخت تحریم‌ها نمی‌تواند کشور را اداره کند.

جلالی تصریح کرد: دیکتاتورهای کروات‌زده حتی از داروها به عنوان ابزار تحریم استفاده کرده‌اند و اجازه ندادند که تجهیزات مقابله با کرونا و داروهای مقابله با کرونا به کشور وارد شود، اما با رشادت‌ها و کمک‌های دانشمندان و متخصصانی مانند شهید فخری‌زاده توانستیم کیت‌های تشخیص کرونا را بسازیم.

وی به ضرورت پاسخ مناسب به تهدیدات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: ما حتماً باید به تهدیدات رژیم صهیونیستی پاسخ دهیم. پاسخ ندادن به او، این رژیم را دچار اشتباهات محاسباتی می‌کند و فکر خواهد کرد که ما کم آورده‌ایم. پاسخ به دشمن می‌تواند عرصه‌های مختلف را شامل شود، حتماً نباید که پاسخ نظامی باشد، بلکه می‌تواند سایبری و سایر حوزه‌ها را شامل شود. مثلاً مصوبه  اقدام راهبری برای لغو تحریم‌ها پاسخ محکمی بود که از سوی مجلس مخابره شد. این یک تصمیم و اراده ملی است و با رعایت شرایط و ضوابط قانونی در مجلس به تصویب رسیده است.

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان پدافند غیرعامل مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است

رئیس سازمان غذا و دارو در در دیدار با معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه گفت: به دنبال کمک به تامین تجهیزات پزشکی و دارو و انتقال دانش فنی داروها به سوریه هستیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید حیدر محمدی در دیدار با معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه با اشاره به وضعیت بازار دارویی و تجهیزات پزشکی در ایران اظهار کرد: یکی از دلایل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی در ایران طی سال‌های اخیر عدم همکاری برخی از کشورها و القای تحریم‌های ظالمانه بوده است.

وی با بیان اینکه امروز ایران به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در منطقه شناخته می‌‌شود، گفت: یکی از مؤلفه‌‌های مؤثر برای رقابت در بازارهای صادراتی توجه ویژه به کیفیت است. در کنار تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در کشور سعی کردیم کیفیت این فرآورده‌ها را ارتقا داده و صادرات را به بازار منطقه تقویت کنیم.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به وضعیت مطلوب روابط سیاسی و اقتصادی ایران و سوریه، خاطرنشان کرد: قطعاً به دنبال کمک به تأمین تجهیزات و دارو و حتی انتقال دانش در این زمینه به کشور سوریه هستیم و امیدواریم این کشور نیز در آینده نزدیک بتواند ساختار سلامت خود را بازآرایی کند.

همچنین معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه ضمن تقدیر از همکاری‌های ایران در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی با کشور سوریه گفت: به دنبال توافق صورت گرفته در دو سال گذشته موفقیت ‌های خوبی در زمینه‌های مختلف این همکاری ذکر شده ایجاد شد.

وی افزود: ایران نقش مهمی در خصوص تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در بازار سوریه دارد و تقاضا داریم جمهوری اسلامی ایران در تأمین برخی از واکسن‌ های موردنیاز، ما را یاری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • محمدی: تحریم‌ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران شد
  • تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • دویچه‌وله: تحریم‌ها ناکارآمد است اما غرب ناچار است تحریم کند!