Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ رئیس دفتر امور پروژه‌های شرکت گروه سرمایه گذاری امید گفت: به دنبال آن هستیم که در تک تک واحد‌های تولیدی دو هدف اصلی توسعه ظرفیت و حمایت‌های تولیدی و توسعه داخلی سازی و بومی سازی در واحد‌های تولیدی را اجرایی کنیم. - اخبار استانها -

بهنام امیری در بازدید از خط تولید و بخش‌های مختلف کارخانه کویرتایر در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار داشت:  شرکت کویرتایر چه به لحاظ کیفیت تولید و چه به لحاظ منطقه‌ای که در آن قرار گرفته و اشتغالزایی که ایجاد شده از افتخارات کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بحث تکنولوژی نیز حوزه جدیدی از فناوری‌هایی که بومی سازی شده در این شرکت وجود دارد و هرکدام از این بومی سازی‌ها قابلیت فعالیت جدید دارد که کویرتایر می‌تواند به عنوان انتقال دهنده تکنولوژی و یا صادرکننده ماشین آلات به سایر تولیدکنندگان داخلی و خارجی نقش ویژه‌ای ایفا کند.

رئیس دفتر امور پروژه‌های شرکت گروه سرمایه گذاری امید بیان کرد: این امر نشان دهنده آن است که سطح دانش و رسوخ فناوری در این شرکت به سطحی رسیده که می‌توانند در حوزه توسعه شرکت به خوبی ایفای نقش کنند و بحث‌های بهبود و ارتقای تکنولوژی را همزمان با ارتقاء کیفیت محصولات خود داشته باشند.

واحدهای تولیدی استان قم برای تأمین مواد اولیه خود به‌طور زنجیره‌وار باهم مرتبط باشندتعطیلی واحدهای تولیدی و بیکاری کارگران خط قرمز مدیران قم است/واحدهای گردشگری و خدماتی در معرض بیشترین آسیب‌های کرونایی

امیری با بیان اینکه در این راستا کویرتایر می‌تواند نقش ویژه‌ای داشته باشد تصریح کرد: اگر بخواهیم جایگاه شرکت سرمایه گذاری امید را در این راستا نگاه کنیم متوجه می‌شویم که ما در شرکت امید با نگاه داخلی سازی و اشتغالزایی به ویژه در بحث انتقال فناوری می‌توانیم کویرتایر را به عنوان یکی از الگوهای اصلی خود در شرکت امید در نظر بگیریم و در بحث‌های توسعه‌ای همراه کویرتایر باشیم.

رئیس دفتر امور پروژه‌های شرکت گروه سرمایه گذاری امید خاطرنشان کرد: این شرکت به دنبال ساخت داخل، ارتقاء تکنولوژی و بومی سازی انواع فناوری‌ها است.

امیری یادآور شد: بحث‌های توسعه‌ای که کویرتایر دارد را به خوبی در شرکت امید دنبال می‌کنیم و در هرکجا که نیاز به حمایت باشد در خدمت این شرکت و فعالیت‌های توسعه‌ای آن خواهیم بود.

رئیس دفتر امور پروژه‌های شرکت گروه سرمایه گذاری امید با تاکید بر اینکه در سایر حوزه فعالیت‌ها نیز با همین نگاه فعالیت‌های دیگری داریم اظهار داشت: شرکت آسیا ناما از بزرگترین تولیدکنندگان کشور و منطقه در حوزه مخازن است.

وی افزود: شرکت پادانا نیز در حوزه تولید کمپرسورهای یخچال و لوازم خانگی کار می‌کند و در کشور ما تنها کمپرسورسازی مطرح است که ظرفیت تولید ویژه‌ای دارد و با رسیدن به ظرفیت مناسب این کمپرسور سازی می‌توانیم وابستگی زیادی را در حوزه کمپرسور سازی در داخل کشور حذف کنیم.

امیری بیان کرد: به دنبال این هستیم که در تک تک واحد‌های تولیدی دو هدف اصلی توسعه ظرفیت حمایت‌های تولیدی و توسعه داخلی سازی و بومی سازی در واحد‌های تولیدی را اجرایی کنیم.

انتهای پیام/255/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحد های تولیدی داخلی سازی بومی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد صدرا با شرکت بیش از ۵۰ کارخانه، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا برگزار مورد بازدید جمعی از مسئولان دانشگاهی، شهرستانی و مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی قرار گرفت.

دستاورد‌های علمی حاصل از این رویداد شامل تحقق منویات امامان انقلاب و شعار سال، ارتباط دانشگاه و صنعت، فرصت‌های شغلی و کسب‌وکار برای دانشجویان، استفاده از ظرفیت علمی استادان در برای حل مسائل صنعت، هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و علمی شهرستان، شناساندن ظرفیت‌های منطقه و استان به جامعه در راستای بیان دستاورد‌ها و پیشرفت‌های نظام، کشف استعداد‌ها و ظرفیت‌ها در این رویداد‌ها و بهره‌مندی دانشگاه و صنعت و زمینه جذب نیروی انسانی به شرکت‌ها و حل مشکلات اشتغال و به تبع آن ازدواج و کاهش مشکلات بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین
  • تولید یک شرکت دانش بنیان برای خودکفایی در تأمین ماده اولیه بنزین
  • داوری ۱۱۵ ایده در رویداد آموزشی «بوت کمپ» دانشگاه آزاد قم
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • ۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا