Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها گفت: ما در جلسات مشترک با کمیسیون برجام به دنبال اجرایی کردن این طرح هستیم.

شهریار حیدری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به نشست کمیسیون برجام گفت: ما طرحی را در مجلس تحت عنوان طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصوب کردیم و معتقدیم باید این طرح عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارچوب طرح مشخص است و آنچه که حق ما است، استفاده از توانمندی و دانش هسته ای است که برای کشور ضرورت دارد.

 

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز نهادهایی که نیازمند تقویت در رابطه با بحث انرژی هسته ای هستند در طرح مثبت به مجلس مشارکت داشته اند و اعلام نیاز کرده اند و این طرح بر این اساس تنظیم شده است.

 

وی با بیان اینکه اگر قرار است جلسه مشترکی بین ایران و طرف های اروپایی برگزار شود باید به دنبال اجرا کردن این طرح باشد، گفت: اگر چنانچه طرف های برجامی در مذاکره شان بر بحث عمل به تعهدات شان تاکید کنند و در راستای لغو تمامی تحریم ها گام بردارند، آن وقت جمهوری اسلامی ایران نیز رویکرد مناسب با آن خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه ما در برجام به صورت شفاف رفتار کردیم و انتظار داشتیم طرف های مقابل نیز این گونه رفتار کنند، گفت: ما تمامی بندهای برجام را اجرایی کردیم و به تعهدات مان عمل کردیم ولی در مقابل فقط بدعهدی دیدیم و مجبور شدیم این طرح را ارایه دهیم. طرح مجلس نیز در راستای منافع ملی و حاکمیت ماست.

 

وی با بیان اینکه این طرح توانسته است هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور اثرگذاری ای داشته باشد، گفت: در این دو ماهی که ما فرصت داریم، طرف های برجامی می توانند جلسات مشترکی را در راستای اجرای برجام و این طرح داشته باشند و تعهدات شان را عملی کنند؛ در واقع فرصت برای آنها وجود دارد و فقط مانده است اراده آنها که باید عملی شود.

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد

مالک مشترک باشگاه منچستریونایتد، از قطع همکاری این باشگاه با دو تن از مدیران آن خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جیم رتکلیف، مالک مشترک و مسئول امور فوتبالی باشگاه منچستریونایتد از خروج دو تن از مدیران رده بالای این باشگاه خبر داد. یکی از این دو نفر پاتریک استوارت مدیر اجرایی باشگاه و دیگری کلیف بتی مدیر مالی ارشد باشگاه هستند.

رتکلیف در این باره گفت: مایلم که شخصاً از پاتریک استوارت و کلیف بتی بابت زحمات‌شان برای کمک به ما جهت شناخت بهتر باشگاه و استقبال‌شان تقدیر کنم. من به تصمیم آنها احترام می‌گذارم و از حالا کارمان را برای تشکیل یک کادر مدیریتی جدید در باشگاه آغاز می‌کنیم.

اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد

قرار است تا زمان انتصاب مدیر اجرایی بعدی باشگاه، ژان کلود بلان به صورت موقت تصدی این پست را بر عهده بگیرد. یکی از افرادی که رتکلیف امیدوار است بتواند به کادر مدیریتی باشگاه اضافه کند، دَن اَشورث مدیر ورزشی باشگاه نیوکاسل است، فردی که به مالکان عربستان کمک‌های تأثیرگذاری برای احیای تیم منطقه تین‌ساید انجام داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • کمیسیون اتحادیه اروپا علیه فیس‌بوک و اینستاگرام اقدام می‌کند
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • امضای ۲ سند همکاری اقتصادی میان ایران و امارات 
  • تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد
  • اقدام کمیسیون اروپا علیه فیس بوک و اینستاگرام
  • کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار می شود
  • توسعه همکاری‌های تجاری در دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد