Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، صاحب‌گل صالحی  فرماندار خاش بیان کرد: تاکنون حدود ۵٠٠ تن گوجه‌فرنگی تولیدی گلخانه‌های خاش به کشور‌های حوزه خلیج فارس صادر شده است.

او اظهار داشت: با تلاش و همت کشاورزان پیشرو خاش این میزان تا پایان سال جاری به سه هزار تن خواهد رسید.

فرماندار خاش افزود: کشور‌های امارات و قطر و حاشیه خلیج فارس مقصد مهم صادرات محصولات کشاورزی خاش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: کارخانه فرآوری و بسته بندی شفا شهد در این شهرستان فرصتی ارزشمند را برای عرضه محصولات کشاورزی خاش شامل گوجه‌فرنگی و خیار و صادرات آن‌ها به کشور‌های همجوار فراهم کرده است.

صالحی ادامه داد: کشت و تولید محصولات کشاورزی علاوه بر اراضی زراعی و باغی در گلخانه‌های این شهرستان نیز رواج دارد که محصولات تولیدی این منطقه به لحاظ مرغوبیت و بازارپسندی جایگاه بالایی در بازار‌های داخلی و خارجی دارند.

اوگفت: افزون بر ۱۵ هزار تن محصول گلخانه‌ای در شهرستان خاش تولید و به بازار مصرف عرصه می‌شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی صادرات محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرنگار مهر، بابک مومنی بعدازظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه استان مازندران در بخش کشاورزی قطب تولید محصولات مختلف و حافظ امنیت غذایی کشور است و در این نمایشگاه بخش کشاورزی سرآمد بوده است، تصریح کرد: محوریت برنامه های این نمایشگاه براساس معرفی زنجیره های ارزش تولید محصولات مختلف و توانمندی استان های مختلف کشور بوده است.

وی با اعلام اینکه از بین شرکت های بزرگ استان مازندران نیز ۱۰ شرکت معتبر و فعال در عرصه بازاریابی و صادرات و فرآوری محصولات کشاورزی حضور دارند، گفت: با توجه به انتظار از بخش کشاورزی مازندران و نقش آن در تامین امنیت غذایی کشور، حضور پررنگ بخش کشاورزی را در این نمایشگاه شاهد هستیم.

کد خبر 6093229

دیگر خبرها

  • حمل بیش از ۲۸۰ هزار تن گندم از خوزستان به سراسر کشور
  • بالغ‌بر ۵۰ درصد چاه‌های عمیق جوین متقاضی مجهز شدن به پنل‌های خورشیدی هستند
  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • سطح گلخانه‌های کردستان به ۶۰ هکتار افزایش یافت
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • صادرات بیش از ۱۰۵ هزار تن کالا از گمرکات گیلان