Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام طباطبایی، از ثبت وقف یک باب منزل مسکونی با دو واحد تجاری در نورآباد خبر داد و گفت: منزل مسکونی مرحوم حجت الاسلام احمد امیدیان، مؤسس حوزه های علمیه نورآباد با هدف تأمین هزینه حوزه های علمیه نورآباد وقف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سیدمحمد طباطبایی»، امروز(24آذرماه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال سهم لرستان ثبت 50 وقف جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان افزود: از ابتدای سال تاکنون ۲۱ وقف جدید در استان لرستان ثبت شده است.

 

وی بیان داشت: یک باب منزل مسکونی به متراژ ۱۸۰ مترمربع و دو باب مغازه تجاری به ارزش 130 میلیارد ریالی با نیت تأمین هزینه‌ حوزه‌ های علمیه نورآباد ثبت شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان عنوان داشت: ملک فوق طبق وصیت مرحوم حجت الاسلام احمد امیدیان، پدر حجت الاسلام سعید امیدیان، متولی حوزه های علمیه نورآباد وقف شده است.

 

وی افزود: این ملک که هم اکنون در اختیار مدرسه علمیه خواهران ریحانه الرسول و پس از جابجایی مدرسه علمیه خواهران این مکان با هدف تأمین هزینه حوزه‌های علمیه شهرستان دلفان به یک مکان تجاری فرهنگی تبدیل خواهد شد.

 

حجت الاسلام طباطبایی اظهار کرد: ساخت و زمین مکان فعلی حوزه علمیه برادران بقیه الله شهرستان نورآباد نیز از طرف مرحوم حجت الاسلام والمسلمین احمد امیدیان وقف شده است.

 

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: وقف جدید فرهنگ وقف وقف حوزه های علمیه حجت الاسلام تأمین هزینه منزل مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام حسن خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با صدور حکم مشترک از سوی آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد با حفظ سمت به‌عنوان رئیس جدید دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد. 

در احکام جداگانه‌ای که از سوی آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاداسلامی صادر شده، از تلاش احمد مرادخانی رئیس سابق دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد اسلامی با اهدای لوح سپاس قدردانی شده است.

در متن حکم خطاب به حجت‌الاسلام خیری آمده است: نظر به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور مشارکت و بهره‌مندی از ظرفیت‌های طرفین و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و افزایش فعالیت در راستای وحدت حوزه و دانشگاه به موجب این حکم جنابعالی را به‌عنوان رئیس دیرخانه مشترک برای اجراسازی تفاهم‌نامه مذکور به مدت چهار سال منصوب می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۶ هزار میلیارد تومان بودجه برای نهادهای تبلیغاتی و فرهنگی و اسلامی /۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شروع مجلس جدید/خرج سفرهای استانی رئیسی چقدر شد؟
  • مقطع سطح ۴ در حوزه علمیه خواهران اردبیل اجرا می‌شود
  • لزوم تأمین انشعابات در پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • لزوم سریع تأمین انشعابات در پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • انفجار و تخریب دو منزل مسکونی در ملایر بر اثر نشت گاز
  • رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد
  • قتل فجیع در خانه مجردی با ادعای مسائل اخلاقی و زشت!
  • شهید مطهری الگویی وارسته برای نسل امروزی است
  • کشف دومین منزل انباشت زباله در بجنورد!
  • دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد