Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@02:55:06 GMT

باشگاه‌های کرمانشاه تسهیلات کرونا می‌گیرند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۲۵۲۸

باشگاه‌های کرمانشاه تسهیلات کرونا می‌گیرند

صابر رحیمی روز دوشنبه در این رابطه به ایرنا، گفت: علاوه بر تمام باشگاه های ورزشی غیردولتی سطح استان، مراکز تفریحی و مراکز مشاوره حوزه جوانان که از بحران اقتصادی ناشی از شیوع کرونا آسیب‌ دیده‌اند مشمول دریافت تسهیلات حمایتی دولت می شوند.

وی افزود: متقاضیان دریافت این تسهیلات می‌توانند با ثبت نام در سامانه کارا و وارد کردن اطلاعات کسب‌ و کارشان در صورت داشتن شرایط لازم تسهیلات را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه با بیان اینکه سود این تسهیلات ۱۲ درصد است، گفت: براساس دستورالعمل های صادره اقساط این تسهیلات ۲۴ ماهه است و دوره بازپرداخت آن با چند ماه تنفس از اول خرداد ماه سال آینده آغاز می‌شود.

رحیمی ادامه داد: مرجع رسیدگی و تایید درخواست‌ها و اطلاعات تخصصی متقاضیان، اداره‌ کل‌های ورزش و جوانان استان‌ها و در نهایت وزارت ورزش است و اطلاعات تکمیل شده متقاضیان، در صورت تایید وزارت ورزش برای پرداخت وام به بانک عامل ارسال می‌شود.

به گفته وی،  سقف پرداختی این تسهیلات با توجه به نوع و ابعاد و شاغلین هر بنگاه فعالیت‌ بنگاه‌ها متفاوت است.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه اعلام کرد: بخش عمده‌ای از باشگاه‌های استان در سامانه دریافت تسهیلات کرونایی ثبت نام کرده اند و تاکنون حدود سه میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

 رشته های کم برخورد فعال هستند

رحیمی در بخش دیگری از صحبت های خود اعلام کرد که با توجه به قرار گرفتن شهرستان‌های استان در وضعیت نارنجی و زرد از نظر شیوع بیماری کرونا، رشته‌های ورزشی کم برخورد مجاز به فعالیت هستند.

وی گفت: فعالیت این رشته ها در سطح استان تنها در صورت رعایت پروتکل های بهداشتی و با ۵۰ درصد ظرفیت مجاز شناخته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه یادآور شد: همچنین فعالیت رشته‌های ورزشی رو باز و کم برخورد مانند پینگ پنگ، فوتبال، دو و میدانی، آمادگی جسمانی و والیبال نیز با ۵۰ درصد ظرفیت مانعی ندارد.

رحیمی با بیان اینکه استخرها همچنان تعطیل است، گفت: رشته‌های پر برخورد مانند کاراته، کشتی، جودو و ورزش‌های رزمی تکواندو همچنان ممنوعیت فعالیت دارند و سالن‌های تخصصی آن‌ها نیز بسته است.

برچسب‌ها فوتبال جودو کرمانشاه سامانه کارا کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال جودو کرمانشاه سامانه کارا کاراته فوتبال جودو کرمانشاه سامانه کارا کاراته اخبار کنکور ورزش و جوانان رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۲۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان از دریافت مبلغ بیش از ۴۹۰ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان و دانش آموختگان این دانشگاه در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

محمدرضا جعفری دوازدهم اردیبهشت با اعلام این خبر افزود: بر اساس پیگیری‌های به عمل آمده و در راستای کمک به ایجاد اشتغال برای دانش آموختگان و دانشجویان مراکز آموزش علمی کاربردی استان، از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ برنامه بودجه سال ۱۴۰۲، ۴۹۱ میلیارد و ۴۷۸ میلیون ریال تسهیلات خوداشتغالی جذب شد.

وی تصریح کرد: این مبلغ برای ۵۰۶ نفر از دانشجویان و دانش‌آموختگان این دانشگاه از محل تسهیلات در اختیار بنیاد برکت، سازمان صنعت، معدن و تجارت، صندوق کارآفرینی امید، بسیج سازندگی، سازمان بهزیستی، کمیته امداد و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان پرداخت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • مهارت کاشی هفت‌رنگ اصفهان نشان جغرافیایی بین‌المللی دریافت کرد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • شرایط دریافت وام‌ها و تسهیلات فرزندآوری باید تسهیل شود
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند