Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملکرد مالی و بودجه‌ای کمیته امداد برای سال ۹۸ از سوی معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری و موسسه مفید راهبر، «شفاف» و «مطلوب» ارزیابی شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجمع عمومی سالیانه کمیته امداد به منظور بررسی حساب‌های مالی سال ۹۸ با حضور اعضای هیات امنای این نهاد، محمدجواد ایروانی، معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری، هوشنگ نادریان، مدیرعامل موسسه حسابرسی مفید راهبر و هیات همراه تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ابتدای این جلسه سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد ضمن تشکر از اعضای هیات امنا به دلیل همراهی و همکاری در تدوین و اجرای سیاست‌های کلی این نهاد، گزارشی از فعالیت‌های مالی کمیته امداد در سال ۹۸ را ارائه کرد.

در ادامه، بازرسان و حسابرسان موسسه مفید راهبر به ارائه گزارشی از وضعیت مالی و مقایسه بودجه با عملکرد کمیته امداد پرداخته و عملکرد این نهاد در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند را بر پایه گزارش‌های مدون، استاندارد‌های حسابرسی بخش عمومی و تلفیقی گروهی، «مطلوب» ارزیابی کردند.

همچنین ایروانی، معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با تقدیر از اعضای هیات امنا و رئیس کمیته امداد به دلیل عملکرد مالی شفاف و سخت‌گیری در روند‌های بودجه‌ای، از تمامی مدیران و کارکنان کمیته امداد به خاطر تلاش و خدمت صادقانه در یاری‌رسانی به محرومان تجلیل به عمل آورد.

وی تاکید کرد: گزارش‌های مالی کمیته امداد و عملکرد این نهاد طی سال‌های اخیر نشان می‌دهد که روند امور در این نهاد همه ساله رو به رشد بوده و شاهد ارتقای فعالیت‌ها در کمیته امداد هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، بر اساس ماده ۱۲ اساس‌نامه کمیته امداد، نظارت بر عملکرد این نهاد و موسسات و واحد‌های تابعه و وابسته به آن بر عهده معاونت نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری بوده و هر ساله علاوه بر نظارت نهاد‌های نظارتی همچون سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات کشور، عملکرد کمیته امداد توسط موسسه حسابرسی مفید راهبر به عنوان حسابرس و بازرس مستمر از سوی دفتر مقام معظم رهبری مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

موسسه حسابرسی مفید راهبر به منظور اعمال نظارت و ارتقای سطح کیفی اطلاعات و گزارش‌های مالی و مدیریتی بنیاد‌ها و نهاد‌های انقلاب اسلامی و ارائه خدمات حرفه‌ای به دستگاه‌ها و موسسات تحت پوشش دفتر مقام معظم رهبری به عنوان موسسه غیرتجاری انتفاعی در اواخر سال ۱۳۷۱ تاسیس و بر اساس مصوبه مورخ ۱۳۸۰/۵/۱۷ هیات وزیران به عنوان موسسه حسابرسی عضو «جامعه حسابداران رسمی ایران» به رسمیت شناخته شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بودجه هیات امنا کمیته امداد فعالیت مالی موسسه حسابرسی کمیته امداد مفید راهبر سال ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۲۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد

ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر امور شهری استانداری لرستان گفت: شهردار نمونه براساس دستورالعمل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

عنایت میرزایی به تجلیل از شهرداران نمونه استان در آیین گرامی‌داشت شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و اظهار کرد: انتخاب شهردار برتر بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور و در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به این دستورالعمل تعداد شهرداران انتخابی بیش از یک شهرداری خواهد بود.

مدیرکل دفتر شهری استاندار گفت: با توجه به این دستور عمل در لرستان از ۷شهرداری تجلیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • نگاهی به سنجه‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان و خانواده
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • واریزی مددجویان تحت پوشش در سال جدید چند برابر شد؟
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • خبر مهم برای یارانه بگیران | چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • انجام ۶۰ نظر سنجی در موسسه افکارسنجی ملت
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران