Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ‌عمرانی استانداری سمنان، اشکالات مهندسی در اجرای طرح میدان ورودی شهر سرخه را عامل بروز سیلاب و جاری شدن روان‌آب‌ها در این شهر ارزیابی و هشدار داد: مسوولان ذی‌ربط هرچه زودتر با رفع مشکلات این طرح زمینه رضایت شهروندان سرخه‌ای را فراهم کنند.

منوچهر فخری، در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که با دستور کار بررسی و رسیدگی به مشکلات جاری شدن سیلاب و انسداد محورهای مواصلاتی حوزه شهرستان سرخه برگزار شد، از مسوولان ذی‌ربط خواست: معضل جاری شدن سیلاب در ورودی غربی سرخه،آب گرفتگی در این منطقه و مشکل انسداد مسیر در محورهای مواصلاتی این شهرستان را با قید فوریت برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز با اقدامات موثر به دنبال جلوگیری از بروز سیل بوده و دستگاه‌های اجرایی متولی امر نیز باید به دور از بهانه‌جویی با قید فوریت در این مساله ورود کنند، اظهار کرد: اجرای طرح میدان ورودی غربی با مشخصات غیرمهندسی یکی از مولفه‌هایی است که باعث بروز سیلاب در این میدان است و باید با برنامه‌ریزی دقیق، ورود جدی دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی، مدیریت و نظارت دقیق فرماندار، بررسی و رسیدگی به آن با قید فوریت انجام شود.

معاون ‌عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه تفکرات جزیره‌ای در اجرای طرح‌های عمرانی و همچنین اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌های اجرایی یکی از آفت‌های جدی اجرای مطلوب طرح‌های عمرانی و همچنین مدیریت امور عمرانی است، خاطر نشان کرد: برنامه اجرایی، عملیاتی و زمان‌بندی شده برای رفع این مشکل توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و با مدیریت شخص فرماندار و ورود جدی دستگاه های اجرایی متولی امر انجام و برعلیه هر یک از دستگاه‌های اجرایی که در این مسیر مخالفت کرده و کوتاهی ورزند، اعلام‌ جرم خواهد شد.

فخری با بیان اینکه امروز لازم است برای جلوگیری از بروز مجدد مشکل و قرار گرفتن شهر در خطر جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی، مصوبات جلسه به صورت ‌کامل و در زمانبندی تعیین شده اجرایی شود، تصریح کرد: عدم هدایت صحیح رواناب‌ها در بالا دست مشکل جدی و اساسی در آبگرفتگی میدان ورودی غربی شهر و انسداد محورهای مواصلاتی در حوزه شهرستان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان افزود: تیم اجرایی متشکل از دستگاه‌های متولی امر و مدیریت و نظارت دفتر فنی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برای حل مشکلات در حوزه آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب، هدایت صحیح آب از بالادست و لایروبی بندهای خاکی بالادست تشکیل شده و لازم است تا طی ۱۰ روز آینده مصوبات این جلسه اجرایی شود.

این مسوول اجرایی با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای مردم گفت: در صورت هرگونه کوتاهی در اجرای مصوبات و عدم رفع مشکلات با مسوولان امر برخورد جدی انجام می شود./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دستگاه های اجرایی جاری شدن سیلاب میدان ورودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی

شهردار اصفهان گفت: بخش عمده‌ای از بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود و با افتتاح این مجموعه می‌توانیم مقداری از بار ترافیک خیابان همدانیان را کاهش دهیم و در عین حال یک فضای جدید شهری را تقدیم شهروندان کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی‌قاسم‌زاده امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان اظهار کرد: امروز از پروژه‌های شرق اصفهان بازدید کردیم، پروژه‌هایی که در حال انجام است و باید طبق زمان‌بندی پیش رود.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود، افزود: با افتتاح این مجموعه می‌توانیم مقداری از بار ترافیک خیابان همدانیان را کاهش دهیم و در عین حال یک فضای جدید شهری را تقدیم شهروندان کنیم.

شهردار اصفهان با اشاره به ایجاد کمپ جدید گردشگری در شهر اصفهان گفت: این کمپ مکمل باغ فدک برای اسکان مسافران در این نقطه شهر است و عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز می‌شود.

قاسم‌زاده با بیان اینکه در رابطه با پروژه‌های پسماند گزارش خوبی ارائه شد که بیشتر پروژه‌ها در حال انجام یا آماده آغاز است، تصریح کرد: امروز همچنین بازدید از پروژه بزرگ حلقه حفاظتی چهارم در مناطق ۴ و ۶ شهرداری صورت گرفت که بخش عمده این پروژه در سال جاری بهره‌برداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته باید در بخشی از کار، پروژه‌هایی که از قبل در دست اقدام بود را بهره‌برداری می‌کردیم و بخش دیگر مطالعات و طراحی آغاز می‌شد، افزود: در سال جاری بیشتر شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی خواهیم بود، درواقع پروژه‌هایی که مقدمات آن فراهم شده است در سال جاری به سرانجام می‌رسد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه پروژه‌هایی که سال پیش آغاز شده باید با سرعت بیشتر به پایان برسد و آن‌ها که باید آغاز شود، سریع‌تر این اتفاق رخ دهد، خاطرنشان کرد: سال جاری بیشتر اقدامات عملیاتی و اجرایی است، البته به اقتضای کارهای صورت گرفته، گزارش اموری که انجام شده است را به شهروندان ارائه می‌دهیم و چیزی که به سرانجام رسیده را تقدیم می‌کنیم.‌

کد خبر 748463

دیگر خبرها

  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • سیلاب ورودی شهر صفائیه رفسنجان مهار شد
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است