Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورقربان گفت: برنامه قرارگاه جهش تولید و میز خدمت در بهشهر با هدف خدمت رسانی بهتر و سریع تر به مردم اجرایی شد تا از بروکراسی های اداری تا حد ممکن جلوگیری شود.

«حسن پورقربان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد:  برنامه قرارگاه جهش تولید و میز خدمت با حضور مدیران شهرستانی و مدیران اقشار بسیج ناحیه بهشهر در روستای امام ده بهشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: میز خدمت در روستای امام ده بهشهر جهت بررسی مشکلات آب، برق و جاده بین مزارع و امورات کشاورزی برگزار شد تا از مشکلات گره گشایی شود.

وی با اعلام اینکه بسیج در همه امورات در کنار مردم و با مردم است، یادآور شد: برای کمک و تسریع در حسن انجام کار و پاسخ به درخواست های مردمی جهت رفع مشکلات برنامه قرارگاه جهش تولید و میز خدمت در روستای امام ده بهشهر اجرایی شد و در روستاها و مناطق مختلف هم اجرایی می شود.

 

پورقربان گفت: برنامه قرارگاه جهش تولید و میز خدمت در بهشهر با هدف خدمت رسانی بهتر و سریع تر به مردم اجرایی شد تا از بروکراسی های اداری تا حد ممکن جلوگیری شود.

 

فرمانده سپاه بهشهر با قدردانی از حضور مدیران ادارات و ظرفیت سازی بسیج اقشار در خصوص برگزاری میز خدمت و رفع دغدغه های عام المنفعه مردم یادآور شد: بودن در بین مردم و تقویت و انجام بخشی در بین آحاد مردم بررسی روند مطالبه به حق آنان می تواند گامی در جهت امیدآفرینی و نشاط جامعه شود.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: حسن پورقربان فرمانده سپاه بهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای طلاب و روحانی مازندران در بهشهر برگزار شد

با حضور روحانیت حاضر در صحنه و مردم ولایتمدار بهشهر یادواره شهدای طلاب مازندران برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079853 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • اجرای همخوانی قرآن در بناهای تاریخی قزوین
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی مازندران در بهشهر برگزار شد
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • آغاز ثبت‌ نام سربازان برای دریافت مشوق‌ های مهارت‌ آموزی از شنبه
  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای
  • سیستم بانکی و ارز کشور باید در خدمت تولید باشد
  • هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است