Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، سبحان قلی کهنبانی، عکاس پیشکسوت ایرنا در سال های اخیر از بیماری رنج می برد.  او در سن ۷۶ سالگی درگذشت.

سهیل کهنبانی فرزند این عکاس در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با تایید خبر درگذشت پدرش گفت: پدر در سال های اخیر با بیماری نارسایی کلیه درگیر بود ولی همچنان به هنر عکاسی علاقه‌ داشت و با دوربین نگاتیوی دوران جوانی اش به عکاسی می پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود:  در سال های اخیر که بینایی چشمان پدر کاهش یافت به ناچار از عکاسی فاصله گرفت.

سهیل کهنبانی گفت: یکی از علاقه مندی های پدر انتقال تجربیات خود به جوانان بود و از هر راهی برای تقویت رابطه خود با نسل جوان بهره می برد و سفرهای مختلفی را به شهرستان های ایران برای شرکت در کارگاه های آموزشی داشت.  

سبحان قلی کهنبانی، در سال 1341 به استخدام خبرگزاری ایرنا که آن زمان پارس نام داشت، درآمد.

به گفته فرزند آن مرحوم، پیکر این هنرمند پیشکسوت ظهر فردا دوشنبه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) به خاک سپرده می شود اما مراسم سوگواری به منظور رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی تنها با حضور خانواده و نزدیکان وی برگزار خواهد شد.

پایگاه خبری جماران، درگذشت این پیشکسوت عکاسی و رسانه ای را خدمت خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کند.

نمونه هایی از عکس های این پیشکسوت رسانه ای:

 

 

 

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 سخنرانی امام در بهشت زهرا س عکاس پیشکسوت سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۲۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر سانحه تصادف درگذشت

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ جواد افشارمنش،با بیان اینکه بر اثر یک سانحه رانندگی برخورد خودرو پژو ۴۰۵ با آمبولانس یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت گفت: متاسفانه سرنشین خودرو پژو حجت الاسلام دهقان امام جمعه شهر بلوک بودند که علیرغم تلاش پرسنل اورژانس برای احیا، در بیمارستان امام فوت کردند.   وی افزود: سه سرنشین آمبولانس شامل دو تکنسین و یک مصدوم داخل کابین از نواحی سر، صورت کتف و گردن آسیب دیدند که توسط آمبولانس‌ های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر سانحه تصادف درگذشت
  • درگذشت یک امام جمعه بر اثر تصادف با آمبولانس
  • اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار
  • درگذشت امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر تصادف با آمبولانس
  • عیادت از جورج شکور؛ خالقِ سه گانهِ حماسه های ماندگار …
  • پرشدن کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه درپی بارش‌های اخیر
  • تاریخ مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش اعلام شد
  • مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش یکشنبه برگزار می شود
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی