Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مریم کوشکی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت لرستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: در مجموع ۱۵۰ هزار و ۱۶۴ نمونه به آزمایشگاه‌ها ارسال شده است.

وی با بیان اینکه جواب ۱۴۹ هزار و ۲۷۲ نمونه از سوی آزمایشگاه‌ها داده شده است، عنوان کرد: تعداد نمونه‌های مثبت کرونا در استان تا کنون ۵۸ هزار و ۲۶۴ مورد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان، تعداد نمونه‌های منفی را ۹۱ هزار و سه مورد عنوان کرد و گفت: در مجموع تا کنون ۱۲۳۰ نفر به علت ابتلاء به این بیماری در استان جان خود را از دست داده‌اند.

کوشکی، گفت: این آمار تا پایان روز بیست دوم آذر ماه است.

کد خبر 5095624

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی لرستان مریم کوشکی ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر آیت الله یزدی شیوع کرونا گرگان محدودیت های کرونایی شهرکرد کرمانشاه شهرستان کرج آلودگی هوا عکس استانها تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی در شکل و شمایلی که تا کنون ندیده‌اید! / عکس

لیونل مسی به هر آنچه در فوتبال می‌خواسته رسیده و حال دست به کارهای جدیدی می‌زند!

طرفداری | لیونل مسی خبر از آغاز یک کسب و کار جدید داد.

لیونل مسی، اسطوره فوتبال آژانتین با شکل و شمایلی بی‌سابقه از یک کارخانه تولید آب آشامیدنی بازدید کرد و خبر از شروع یک تجارت جدید داد. به نظر می‌رسد مسی در کارخانه تولید نوشیدنی‌های هیدراتاسیون که هدف آن پیش‌گیری از کم‌آبی و حفظ تعادل مایعات در بدن است، سرمایه‌گذاری کرده‌است. فوق‌ستاره آرژانتینی با انتشار ویدیویی در اینستاگرام نوشت:

ما تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا برای عرضه برند جدید نوشیدنی هیدراتاسیونمان آماده شویم، زیرا هیدراتاسیون برای همه افراد از اهمیت بالایی برخوردار است و ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که همه چیز به بهترین نحو انجام می‌شود. به تازگی از کارخانه‌ بازدید کردیم تا روند پیشرفتمان را بررسی کنیم و به طور دقیق از نحوه تولید نوشیدنی هیدراتاسیون نسل بعدی خودمان آگاه شویم. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی در شکل و شمایلی که تا کنون ندیده‌اید! / عکس
  • درگیری شدید بین تظاهرکنندگان و پلیس در فرانسه+ فیلم
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟
  • تا کنون موردی از بیماری «تب کریمه کنگو» در لرستان مشاهده نشده است
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • ۴۵ معلم نمونه لرستان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • افزایش تعداد دانشمندان بین المللی ۱ یا ۲ درصد
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • حمله به نمازگزاران در گذره ولایت هرات