Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبادی با اشاره به زمینه‌های همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد با با مرکز شتاب‌دهنده امید، گفت: کارآفرینی برای بچه‌های مسجد و تولید اپلیکیشن می‌تواند از این عرصه‌ها باشد

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، «جواد عبادی» در دیدار با مدیرعامل و معاونان مرکز شتاب دهنده امید که امروز (دوشنبه، 24 آذر ماه) در محل این مرکز برگزار شد با بیان اینکه فعالیت همه کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در سامانه بچه های مسجد ثبت می شود و این کار به صورت روزانه نیز صورت می گیرد، گفت: یکی از حوزه های همکاری ما با مرکز امید می تواند تولید اپلیکیشن مربوط به سامانه بچه های مسجد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل آموزش، پژوهش و فناوری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: تولید محتوا برای بچه های مسجد می تواند زمینه همکاری های دیگر ما با مرکز شتاب دهنده امید باشد البته ما در زمینه تولید محتوا کارهای خوب زیادی انجام داده ایم ولی فکر می کنیم استفاده از تجارب و دانش این مرکز به ما برای افزایش تولید محتواهای بهتر و کاربردی تر کمک می کند.

 

وی ادامه داد: آموزش اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در همین سامانه بچه های مسجد صورت می گیرد و ما می خواهیم محتواهای تولید شده که هم کاربردی و هم کوتاه باشند به صورت سریع تر و راحت تر در اختیار بچه های مسجد قرار گیرد.

 

عبادی اظهار کرد: اپلیکیشن بچه های مسجد قابلیت های زیادی دارد که فیلتر کردن گروه های مختلف مثلا مدیران و اعضا از جمله آنها است. این آموزش ها را تخصصی به گروه های مختلف ارایه دهیم.

 

وی در ادامه با بیان اینکه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در حوزه کارآفرینی فعالیت های خوبی داشته است، گفت: ما در بحث کارآفرینی نیز می توانیم از ظرفیت، توان و دانش مرکز شتاب دهنده امید استفاده کنیم.

 

عبادی تاکید کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت شان در حوزه کارآفرینی را در سایت بچه های مسجد ثبت کنند که با توجه به اینکه این حوزه یک رواق مشخصی و تعریف شده ای دارد، می توان با همکاری مرکز امید برنامه ویژه ای برای آن تعریف کرد.  

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرکز شتاب دهنده امید ستاد فهما بچه های مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مرکز شتاب دهنده امید بچه های مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق

موتورچی دبیر جشنواره سراسری تئاتر مردمی گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با شرکت ۱۴ گروه از هنرمندان عرصه تئاتر در مساجد سراسر کشور قرار است از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار شود. 

وی با بیان اینکه شعار این دوره جشنواره پانزدهم «خانه هنرم مسجدم» است افزود: از بین کار‌های رسیده چهارده اثر نهایی شده و به اجرا در خواهد آمد.

موتورچی ادامه داد: افتتاحیه در کنار مزار شهدای گمنام شهر بافق خواهیم داشت و اجرا‌ها هم در امامزاده عبدالله خواهد بود.
 
جشنواره سراسری تئاتر مردمی گفت: هر گروه بعد اجرای داوری سه اجرا در مساجد بافق و یزد خواهند داشت، مساجد یزد و امامزاده‌ها شاهد اجرا‌ها خواهند بود. 
 
وی بیان کرد: در طول جشنواره برای بچه‌های انجمن نمایش بافق دو کارگاه طراحی کردیم و آنجا کارگاه نمایشنامه‌نویسی و دوره کارگردانی برگزار می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند