Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم محمدنژاد سرپرست شهرداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با هدف اجرای دستورالعمل مربوط به کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری "سگ‌های بلا صاحب" سایت ویژه نگهداری این سگ‌ها در پیربله با هزینه بیش از ۲۰۰ میلیون تومان، راه اندازی شد.

محمدنژاد افزود: در ادامه فعالیت‌های عمرانی در تکمیل سایت ویژه سگ‌های بلاصاحب عملیات تسطیح، رگلاژ و شن ریزی محدودەی سایت ویژه سگ‌های بلاصاحب توسط همکاران امور نقلیه با نظر سرپرست فنی و عمران شهرداری انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: پس از آماده سازی سایت فعالیت گروه زنده گیری شامل ۴ نفر نیروی آموزش دیده و یک نفر راننده و خودروی مخصوص، آغاز می‌شود و سگ‌های جمع آوری شده را به سایت مذکور منتقل می‌کنند که پس از انتقال غربالگیری، واکسیناسیون و عقیم سازی آن‌ها توسط کارشناسان انجام می‌گیرد.

او اظهار داشت:در این راستا، کارگروه کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری، با حضور اعضا تشکیل و فعال شده و انجمن حمایت از حیوانات ژین هم در این زمینه همکاری‌های چشمگیری با شهرداری داشته است.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سگ های بلاصاحب کنترل جمعیت حیوانات انجمن حمایت از حیوانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۳۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در جلسه گرامیداشت هفته کارگر گفت: هر اندازه بتوان وضعیت خدمات رفاهی و وضعیت معیشت کارگران را تقویت کرد می‌توان به پیشرفت کشور و توسعه در حوزه‌های مختلف امیدوارتر بود.

وی اضافه کرد: کارگران در محیط‌های کاری نیز باید با تعهد، خلاقیت و ابتکار به خرج دهند و صرف حضور فیزیکی و گذشت ساعت کاری نمی‌تواند جامعه را به اهداف خود سوق دهد.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را در حمایت از کارگران و بازنشستگان بکار گرفته است، افزود: روابط صمیمانه بین کارگر و کارفرما و پرداخت به موقع حق و حقوق آنها هم می‌تواند نقش بسزایی در بهبود عملکرد کارگران در فضای تولید باشد.

عباسی از تامین مسکن بخشی از کارگران در قالب واگذاری زمین‌های نهصت ملی خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از ۷ هزار قطعه زمین در سطح روستا‌ها حاشیه شهر آماده تحویل به متقاضیان مسکن است.

وی تاکید کرد: کارگران مورد حمایت مدیریت شهری بوده و هر درخواست و مشکلی را می‌توانند با مراجعه به دستگاه مربوطه و یا فرمانداری پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • معرفی 10 مورد از نژاد های خرگوش خانگی در دنیا (+عکس)
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!