Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@20:18:14 GMT

۱۵۰ بسیجی آبادان در طرح شهید سلیمانی مشارکت دارند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۳۳۹۴

۱۵۰ بسیجی آبادان در طرح شهید سلیمانی مشارکت دارند

نجمه سیدآقامیری دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای طرح محله محور شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی آموزش لازم به بسیجیان شرکت کننده در طرح داده شد و این افراد در قالب تیم‌های نظارتی و مراقبتی حوزه‌های بسیج بر اساس نزدیکی به پایگاه‌ها و مراکز بهداشتی محله‌های شهری سازماندهی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:در مناطق روستایی آبادان نیز آموزش و همکاری نیروی‌های بسیجی بر اساس حوزه‌های مقاومت و خانه‌های بهداشت در حال برنامه‌ریزی و اجرا است.

سیدآقامیری هدف از اجرای طرح شهید سلیمانی را در راستای اجرای طرح هر خانه یک پایگاه سلامت به منظور قطع زنجیره کرونا در محله‌های مختلف آبادان اعلام کرد و اظهار داشت:کمیته‌های پنجگانه به منظور اجرای دقیق این طرح در شهرستان آبادان فعال هستند.

وی گفت:گشت‌های نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی با همکاری بسیج اصناف و گروه‌های بازرسی مرکز بهداشت آبادان فعال شده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان آبادان به کاهش میزان ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در شهرستان آبادان پس از اجرای طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: برای حفاظت مردم در برابر بیماری هیچ راهی جز رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری وجد ندارد.

۵۰ درصد از بیماران نیازمند بستری مربوط به دورهمی خانوادگی است

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: دورهمی‌های خانوادگی از اصلی‌ترین علت‌های ابتلا به کووید ۱۹ بشمار می‌رود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان هوشان  شریعتی افزود: افراد بالای ۶۰ سال و آن‌هایی که بیماری زمینه‌ای دارند با توجه به ضعف سیستم ایمنی آسیب‌پذیر هستند اما این بدین معنا نیست که کودکان و جوانان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا نمی‌شوند هر چند این افراد خود می‌توانند عامل انتقال بیماری هم باشند.

وی از مردم خواست در آستانه‌ی بلندترین شب سال به منظور پیشگیری از شیوع بیش از پیش ویروس کرونا از دورهمی خانوادگی اجتناب کنند.

۲۹۶ هزار و ۹۲۰ نفر در آبادان از خدمات ۱۰ مرکز شهری ۱۱ مرکز روستایی ۱۳ پایگاه بهداشتی و ۴۴ خانه بهداشت زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره مند هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا آبادان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آبادان بهداشت و سلامت ویروس کرونا آبادان بهداشت و سلامت اخبار کنکور اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۳۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی این دانشگاه خبر داد.

سیدمحمد محمدی در آیین افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی که امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) در دانشگاه آبادان برگزار شد، با اشاره به اهمیت تحول در شیوه‌های نوین آموزشی، اظهار کرد: در فضای علمی جدید، انتظار تحول در شیوه‌های نوین آموزشی وجود دارد که یکی از این حوزه‌ها، آموزش پزشکی است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به آغاز فعالیت مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی در این دانشگاه، ادامه داد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، یکی از واحدهایی است که در همه دانشگاه‌ها مورد توجه است. در این مرکز، راه‌حل‌های نوین توسعه آموزش پزشکی با مشارکت اساتید و دانشجویان ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: این مرکز با تلاش معاونت آموزشی دانشگاه راه‌اندازی شده است و فضای خوبی برای مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیات علمی و دانشجویان برای انجام فعالیت‌های علمی و آموزشی فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: راه‌اندازی این مرکز منجر به تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است. امیدواریم بتوانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیات علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور باشیم.

محمدی گفت: مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد