Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایزدی گفت: به منظور ارتقای سطح تلاوت‌های این بانک و تکمیل آن، امکان دسترسی قاریان برای رتبه‌بندی تلاوت‌هایشان و همچنین تبادل رادیو قرآن با مجموعه‌داران مصری فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن، «مجتبی ایزدی»  گفت: دسترسی قاریان کشور با در اختیار داشتن نام‌ کاربری و کلمه عبور، از امکانات بانک تلاوت رادیو قرآن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 

دبیر شورای قرآن و معارف معاونت صدا با اشاره به رتبه‌بندی تلاوت‌های هر قاری در این بانک افزود: قاریانی که دسترسی به این امکان ویژه بانک را دارند، می‌توانند به تلاوت‌هایشان اولویت دهند، این‌گونه علاوه بر اعمال نظر کارشناسان رادیو در زمینه رتبه‌دهی، امکان لحاظ کردن خود قاری نیز فراهم شده است.
 

وی ادامه داد: همچنین، قاریان، فایل‌هایی از تلاوت‌های باکیفیت خود دارند که می‌توانند آن را با شبکه رادیویی به اشتراک بگذارند. کافی است از طریق تارنمای رادیو قرآن به نشانی radioquran.ir یا با ارسال لوح‌ فشرده، این تلاوت‌ها را در اختیار کارشناسان رادیو قرآن برای بررسی کیفیت صوت و سایر موارد فنی، قرار گیرد.
 

مدیر رادیو قرآن تصریح کرد: بسیاری از افراد، تلاوت‌های قاریان شهیر جهان اسلام را دارند که می‌توانند با رادیو قرآن تبادل کنند. البته تلاوت قراء مصری در این بانک صرفاً قابل دانلود است. به این صورت امکان ذخیره تلاوت‌های بسیاری از قراء جهان اسلام در بانک تلاوت‌های رادیو فراهم خواهد شد تا در آینده نزدیک، تبدیل به بانک جامع تلاوت جهان اسلام شده و حتی قابلیت ثبت حقوقی دارد.
 

یادآور می‌شود، بانک تلاوت ابتدا در سال ۱۳۸۸ در بخش شبکه قرآن سیما با ظرفیت حدود ۱۱ هزار تلاوت در پخش این شبکه استفاده شد و از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۲ با همراهی جمعی از مدیران و کارشناسان خبره رادیو قرآن در این شبکه راه‌اندازی و محتوا و قابلیت‌های آن ارتقا یافت. در این بین ضرورت‌هایی موجب شد برنامه‌نویسی این بانک به منظور قابل دسترس شدن از فضای اینترنت، دوباره انجام شود تا این مجموعه امکان دسترسی برای مجموعه‌داران تلاوت چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور داشته باشد.

 

 

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجتبی ایزدی رادیو قران رادیو قرآن بانک تلاوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۳۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض

یکی از عوامل اصلی آلودگی هوای شهر‌ها به ویژه کلانشهر‌ها وجود خودرو‌های فرسوده است. تاکسی‌ها به دلیل جابجا کردن مسافران در سطح شهر تردد بسیاری دارند در صورت فرسوده بودن آنها تاثیر بسیاری در آلودگی هوا خواهند داشت. به همین جهت طرح تعویض تاکسی فرسوده را با ارائه تسهیلات به رانندگان اجرا کردند.

نوسازی تاکسی‌های فرسوده هم برای مردم هم برای تاکسی داران از اهمیت زیادی برخوردار است. رانندگان تاکسی با این خودرو کسب درآمد می‌کند و اگر معیوب و فرسوده باشد برای آنها دردسرساز می‌شود به همین جهت از این طرح استقبال می‌کنند.

یکی از رانندگان تاکسی که اقدام به تعویض تاکسی فرسوده خود کرده با موضوعی مواجه شده که موجب تعجب و نارضایتی ایشان شده است، موضوع از این قرار است که از تاکسی فرسوده ایشان به هنگام تعویض معاینه فنی درخواست کرده اند. به همین جهت با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام خدمت شما، تاکسی بنده فرسوده است و به دلیل اینکه موتور ماشین خراب است حتی قابل حرکت نیست، چون ماشین بنده فرسوده بود تصمیم به تعویض گرفتم، اما تاکسیرانی از بنده که قصد تعویض ماشین فرسوده ام را دارم از بنده معاینه فنی درخواست کرده است چرا باید ماشینی که فرسوده است و قابل حرکت نیست معاینه فنی درخواست کنند اگر من بخواهم معاینه فنی بگیرم باید ۳۰ میلیون هزینه تعمیر موتور ماشینم را بکنم. برای من سوال این است که وقتی قصد تعویض خودروی فرسوده را داریم چرا باید از خودروی فرسوده معاینه فنی درخواست کنند خواهش میکنم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آخرین اخبار از مذاکرات قاهره درباره آتش‌بس غزه و تبادل اسیران
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال
  • رفتار شیعیان باید موجب تقویت مذهب شود
  • حماس: برای توافق درباره آتش‌بس و تبادل اسرا به قاهره می‌رویم
  • نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض
  • حماس: برای رسیدن به توافق به قاهره می‌رویم
  • حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت
  • جزئیات چارچوب توافق تبادل اسرا و آتش‌بس در غزه
  • تصویر حیرت‌انگیزازدست زن مصری بعداز ۳۳۰۰ سال