Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@14:39:57 GMT

مشکلات تعاونی‌ها عامل طولانی شدن طرح مسکن مهر است

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۳۴۵۵

مشکلات تعاونی‌ها عامل طولانی شدن طرح مسکن مهر است

حمزه‌لو گفت: طولانی شدن روند تمدید مشارکت مدنی تسهیلات پرداختی و طولانی بودن فرایند تمدید مدت فعالیت شرکت‌های تعاونی عاملی برای طولانی شدن روند طرح مسکن مهر در استان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محسن حمزه‌لو در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: همکاری نکردن اعضا در تکمیل آورده و اختلاف مالی را می‌توان از دیگر دلایل زمان‌بر شدن طرح مسکن مهر در استان دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین طرح‌هایی که دارای پرونده حقوقی بوده و زیر ٣٠ درصد پیشرفت اجرایی و فاقد متقاضی و تسهیلات هستند از چرخه مسکن مهر در استان حذف شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، ادامه داد: در مجموع ۵۱ هزار مسکن مهر برای استان در نظر گرفته شده بود که در حال حاضر تنها ۹۰۰ واحد آن باقی مانده است.

حمزه‌لو افزود: طرح‌های باقی مانده مسکن مهر آذربایجان غربی در شهرهای ارومیه، مهاباد و سردشت قرار دارند.

وی بیان کرد: ۴٠ هزار و ٨٧١ واحد در شهرهای بالای ٢۵ هزار نفر و ١١ هزار و ٣٧ واحد در شهرهای زیر ٢۵ هزار نفر جمعیت احداث شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۳۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، تسهیلات کمک ودیعه مسکن، در نتیجه رشد قابل توجه نرخ اجاره در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰، توسط ستاد ملی کرونا تصویب شد.  تسهیلات ودیعه مسکن برای حمایت از مستاجر‌ها است. وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ در تهران ۲۰۰ و برای متقاضیان ساکن مراکز کلان‌شهر‌ها  ۱۵۰ میلیون تومان و برای متقاضیان ساکن سایر شهر‌ها ۱۰۰ میلیون تومان است، همچنین  کسانی که در روستا زندگی می‌کنند، هم می‌توانند وام ودیعه ۴۰ میلیون تومانی دریافت کنند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

باسلام چرا هیچ بانکی توی شهر قم حاضر نیست وام ودیعه مسکن بده؟ به کجا باید شکایت کنم ؟ بنده بعد از ثبت نام حائز شرایط دریافت وام شدم باهزار بدبختی ضامن هم پیدا کردم ولی متاسفانه به همه بانک‌های مذکور در سایت مراجعه کردم ولی  جواب همشون ( ابلاغ نشده، اعتبار نیست، فعلا دستور دادن وام رو ندادن )  هست .لطفا پیگیری کنید .

دیگر خبرها

  • دولت مکلف شد 300 هزار هکتار به زمینهای قابل سکونت در شهرهای با تراکم زیر 70 هزار نفر اضافه کند
  • تشکیل تعاونی تامین مسکن برای کارگران گلستانی
  • گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن
  • احداث ۲۷ شهر جدید در نقاط ساحلی
  • ۱۷۰ هزار طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید کشور فعال است
  • مسکن اقتصادی قابل مصادره نیست
  • نیروی جوان جامعه عامل پیشرفت های آتی خواهند بود/ شرایط وام فرزندآوری تسهیل شود
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان