Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@14:28:35 GMT

کشف بیش از ۱۷۸میلیارد ریال انواع کالا و ارز قاچاق

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۳۶۱۱

کشف بیش از ۱۷۸میلیارد ریال انواع کالا و ارز قاچاق

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس،  سردار سهراب بهرامی روز دوشنبه در تشریح این خبر گفت: با اقدامات تخصصی و تلاش های شبانه روزی مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی هفته گذشته، انواع کالای قاچاق شامل سوخت، انواع لوازم خانگی، دام سبک و انواع ارز در کشور کشف شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی طی هفته گذشته ۳۵۰ رأس گوسفند قاچاق به ارزش تقریبی ۹ میلیارد ریال و همچنین انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین پلیس امنیت اقتصادی ناجا همچنین یادآور شد: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس فرودگاه های کشور طی هفته گذشته حین کنترل مسافران خروجی، انواع ارز شامل دلار، درهم و یورو به ارزش بیش از ۱۲۹ میلیارد ریال کشف کردند.

سردار بهرامی با اشاره به اینکه کارشناسان مجموع ارزش کالا و ارز مکشوفه را بیش ۱۷۸میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این رابطه ۱۴ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری امام خامنه ای در خصوص مبارزه با قاچاق کالا گفت: در حوزه قاچاق کالا و ارز کماکان برخورد قاطعانه با دانه درشت ها و قاچاق سازمان یافته در دستور کار این پلیس قرار دارد.

سردار بهرامی از هموطنان خواست: در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی و قاچاق کالا و ارز موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه کالای قاچاق پلیس امنیت اقتصادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه کالای قاچاق پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه کالای قاچاق پلیس امنیت اقتصادی اخبار کنکور قاچاق کالا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۳۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت:۲۹۴ مورد بازرسی در حوزه کشف کالای قاچاق و تشکیل ۶۴ فقره پرونده تعزیراتی به ارزش یک‌هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال در فروردین ماه ۱۴۰۳ انجام شده است.   وی همچنین از  رشذ ۱۴۶ درصدی در تشکیل پرونده‌های تعزیراتی حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در اولین ماه از سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد.   معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، پارچه و مواد خوراکی و غذایی از عمده کالا‌های کشفی بوده و در حوزه ارزی ۳۶ مورد سابقه ارسالی از بانک‌های عامل در خصوص عدم ایفای تعهدات ارزی شرکت‌های دریافت‌کننده ارز منجر به تشکیل ۳۶ پرونده تعزیراتی به ارزش ریالی یک‌هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال که شامل ۲میلیون و ۷۷۴ هزار و ۹۲۹ یورو و همچنین ۱۳۷ هزار و ۸۵۰ درهم بود گردیده است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • تجارت خارجی ۴۱۴ میلیون دلاری از گمرکات کردستان
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • رشد ۲۸ درصدی مبادلات تجاری از گمرکات کردستان در فروردین سال جاری
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان