Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@03:12:09 GMT

فردوسی و حاجتی به سپیدرود رشت پیوستند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۳۶۵۱

فردوسی و حاجتی به سپیدرود رشت پیوستند

رادنی دیدار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فردوسی متولد بهمن ۱۳۶۸ و اهل بخش سنگر شهرستان رشت است که در نیم فصل گذشته از سپیدرود جدا و در تیم فوتبال مس کرمان حضور یافته بود و اینگ  این بازیکن با عقد قرارداد جدیدی، دوباره به جمع سپیدرودی ها اضافه شد.

وی ادامه داد: میثم فردوسی در تیم های نوجوانان فجر گیلان، جوانان دخانیات، امید داماش گیلان، پاس رشت و شهرداری لنگرود عضویت داشت و این هافبک خلاق ۶ سال است که به عضویت سپیدرود درآمده و با این تیم از لیگ دسته دوم به دسته اول و لیگ برتر صعود کرد و یکی از بازیکنان تاثیرگذار و گلزن چند فصل اخیر این تیم محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت در ادامه از پیوستن حامد حاجتی به این تیم اشاره و خاطرنشان کرد: همچنین حامد حاجتی هافبک راست اسبق سپیدرود و فصل گذشته دخانیات گیلان با عقد قراردادی یک ساله به سپیدرود رشت پیوست.

دیدار اضافه کرد: حاجتی که سابقه بازی در تیم های دخانیات گیلان، بانک ملی تهران، صبای قم، پگاه گیلان، تربیت یزد، نساجی مازندران، گلگهر سیرجان و راهیان کرمانشاه را نیز دارد، در سال های ۹۴ تا ۹۶ عضو تیم سپیدرود بود و با این تیم از لیگ دسته دوم به دسته اول و برتر صعود کرد.

وی تصریح کرد: این هافبک رشتی که سابقه حضور در لیگ برتر و دسته اول را در کارنامه دارد، زننده گل طلایی مسابقه سپیدرود با بادران تهران بود که منجر به صعود سپیدرود به لیگ دسته اول شده بود.

وی در ادامه گفت: همچنین حسین احمدلو هافبک فصل گذشته باشگاه سپیدرود رشت با حضور در دفتر باشگاه قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با سپیدرود تمدید کرد که این هافبک ۳۴ ساله اهل اراک است و چهار سال کاپیتان آلومینیوم این شهر بوده و به جز آن در تیم های فجرسپاسی، گسترش فولاد تبریز، گهر درود، فولاد نوین اهواز، فولاد یزد، سنگ و آهن بافق، شنسا اراک، شهرداری اراک و شهرداری بندرعباس سابقه بازی دارد و امسال برای دومین فصل پیراهن سپیدرود را بر تن خواهد کرد.

دیدار افزود: باشگاه سپیدرود رشت پیش از این با اویس کردجهان از شهرداری ماهشهر، حسین گوهری از شهرداری بندرعباس، سید علی یحیی زاده از نیروی زمینی تهران، نیما پاکدل از شهرداری آستارا، فرشاد اسماعیل زاده از شهرداری فومن، محمد غلامی، میثم میرپسندیده، محمد طالبی و میلاد پورمحسن از داماش گیلان، صاحب فرجی، سید محمد حسینی و مصطفی زینعلی از چوکای تالش در رده بزرگسال و صائب عاطفی از شهرداری فومن، امیرحسین صالحی و هومن مسعودی از پاس گیلان در رده زیر ۲۳ سال قرارداد امضا کرد.

مدیر راوبط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اظهار کرد: همچنین سرخ پوشان رشتی با محمد دادرسی، صادق صادقی و حسام یعقوبی بازیکن بزرگسال و در رده زیر ۲۳ سال و امید با رضا عاشوری، محمدمهدی محمدپور و آرین نصیری نژاد، آرمان مردانی، علی بیجاری، ماهان سروی، علی عابدین زاده، رضا کاسب، سپهر کوششی، سهیل حسنی، اقدام به تمدید قرارداد کرده است.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور باشگاه سپیدرود رشت دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۳۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!

به گزارش "ورزش سه"، چند سال پیش وقتی کروزیرو برای اولین بار در تاریخش به دسته دوم فوتبال برزیل سقوط کرد، رونالدو نازاریو که فوتبالش را از این باشگاه شروع کرد، قدم پیش گذاشت و با خریدن مالکیت باشگاه وعده داد تیم را به سطح اول فوتبال برزیل برمی‌گرداند و به قولش نیز عمل کرد. رونالدو ولی دیشب باشگاه را به ارزش 109 میلیون یورو فروخت.

وقتی از اسطوره برزیل در مورد احتمال فروش وایادولید، دیگر باشگاهی که مالکیتش را برعهده دارد، سوال شد، او پاسخ داد: «بله، وایادولید را هم به زودی می‌فروشم.»

وایادولید که در دسته دوم اسپانیا حضور دارد، اکنون تیم دوم جدول است و شانس بالایی برای بازگشت به لالیگا دارد. تیم وقتی سقوط کرد، رونالدو با انتقادات فراوانی از سوی هواداران روبه‌برو شد اما او گفت وایادولید را خیلی سریع به لالیگا برمی‌گرداند. رونالدو به این هدف نزدیک است اما با بازگشت به لالیگا او قصد دارد مالکیت را واگذار کند. به نظر رونالدو از تیمداری در فوتبال خسته شده است.

دیگر خبرها

  • گوترش تحقیقات درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه را خواستار شد
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • دانشجویان لبنانی هم به جنبش بزرگ حمایت از غزه پیوستند
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • دو ملی پوش والیبال به صنعتگران پیوستند
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی