Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@05:44:11 GMT

انتشار ۷۵ هزارمین نسخه کتابی از محمدرضا سرشار

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۴۱۹۴

انتشار ۷۵ هزارمین نسخه کتابی از محمدرضا سرشار

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، این کتاب با تصویرگری عادل رستم‌پور برای اولین بار در سال ۱۳۷۴ برای مخاطبان ۹ سال به بالا (نونهال) منتشر شده است.

داستانِ این کتاب در مورد پیرمردی روستایی است که تکه زمینی در کنار یک جنگل داشت و هر بار در آن چیزی می‌کاشت. وقتی محصولش می‌رسید، آن را به بازار می‌برد و می‌فروخت و زندگی خود و خانواده‌اش را تأمین می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک سال بهار که پیرمرد به سراغ زمینش رفت با یک خرس قهوه‌ای بزرگ روبه‌رو شد که از جنگل بیرون آمده بود. کشاورز برای اینکه خرس او را نخورد با خرس قرار گذاشت که محصول آن سال را با هم تقسیم کنند. خرس در طول آن فصل هیچ کمکی به پیرمرد نکرد، اما زمان برداشت محصول، ناگهان... .

کتاب «کشاورز پیر و خرس قهوه‌ای» رضا رهگذر (محمدرضا سرشار) دارای داستانی تخیلی، مصور و پندآموز است که در ۲۴ صفحه با قطع خشتی به چاپ رسیده است.

این کتاب در ششمین مرحله چاپ با شمارگان ۲ هزار و ۵۰۰ نسخه منتشر شده است تا شمارگان آن در مجموع به ۷۵ هزار نسخه برسد.

علاقه‌مندان می‌توانند کتاب «کشاورز پیر و خرس قهوه‌ای» را با قیمت ۷ هزار تومان از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور، فروشگاه اینترنتی محصولات کانون به نشانی shop.kpf.ir  و فروشگاه‌های محصولات فرهنگی خریداری کنند.

انتهای پیام/

مجید فاضلی کد خبر: 1084049 برچسب‌ها محمدرضا سرشار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمدرضا سرشار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری

رضایی رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» به قلم دکتر مهدی محمودی کامل آباد عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اصفهان و مهری محمدیان پژوهشگر دانشگاه فنی و حرفه‌ای تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان نتشر شد.

وی افزود: کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در ۱۲۳ صفحه در قطع وزیری تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.

بیشتر بخوانید

انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه

در معرفی کتاب آمده است: سؤال پژوهش جایگاهی برتر در شکل‌گیری ساختمان یک پژوهش دارد؛ به‌گونه‌ای که بسیاری از صاحب‌نظران امر تحقیق کامیابی یا ناکامی پژوهش‌ها را وابسته به کیفیت سؤال‌های پژوهش می‌دانند. بررسی شمار زیادی از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان معماری در ایران نشان می‌دهد که بخش چشمگیری از کاستی‌ها در فرایند پژوهش دانشجویان از کجروی یا ضعف در ساخت و پیکره‌بندی سؤال‌های پژوهش سرچشمه می‌گیرد.

انتشارات جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می‌کند، تلاش می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید را به چاپ برساند.
علاقمندان برای دریافت کتابِ «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» به درگاه اینترنتی ۱۶ book.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • چاپ کتابی درباره سکوت و پایبندی در آثار آلبر کامو
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • انتشار ۳ نمایشنامه
  • عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب
  • سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود