Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فاطمه خمسه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیرداری استان قزوین گفت: همکاری خوبی طی این سال ها بین مدیریت امور اراضی و منابع طبیعی و آبخیزداری استان برای اجرای طرح کاداستر بوده است.
او یاد آور شد: بیشترین آرای رفع تداخلات اراضی به نفع روستاییان صادر می شود و تمام تلاش مجموعه؛ صیانت از حقوق مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خمسه گفت: طرح های آبخیزداری بسیار بزرگ و خوبی در استان اجرا و یا در دست اجرا می باشد که مستلزم تخصیص اعتبارات مناسب برای تکمیل این طرح است تا بتوان آبهای فصلی را کنترل و جمع آوری کرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص صیانت از جنگل و مرتع و مشارکت مردم در منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: مردم نقش موثری در صیانت از اراضی ملی و جنگل دارند و باید در این امر مهم مشارکت داشته باشند.
خمسه بر لزوم اهمیت همگان در صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی تاکید و بیان کرد: این امر تنها با اطلاع رسانی و آموزش به بهره برداران بخش و مردم امکان پذیر است.
او افزود: منابع طبیعی یکی از پر چالش ترین بخش های کشاورزی است و اگر در خصوص قوانین منابع طبیعی موضوعاتی و مباحثی مطرح است باید از مسیر قانون گذاری در مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: قوانین منابع طبیعی شفاف و منبعث از قوانین مجلس شورای اسلامی است که باید به آن عمل شود.

46

کد خبر 1465988

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین منابع طبیعی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۴۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،موسی مقیمی معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری  اظهار کرد: در بحث حفاظت طی ۱۲ ماهه سال گذشته طی ۱۱۵فقره انجامدعملیات آزادسازی مساحت ۳۷۰ هکتار از جنگل‌های استان مازندران به طبیعت برگشت.

وی افزود: در بحث رفع تبصره براساس تبصره ذیل ماه ۵۵، ۸۵۶ فقره به مساحت ۲۱۴ هکتار از اراضی جنگلی صورت گرفت.

معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری با اعلام اینکه کشفیات چوب الات در طول ۱۲ ماهه یک‌هزار و ۵۰۰ فقره بوده است، گفت: در این زمینه خودروهای توقيف شده هم پس از سیر مراحل قضایی و قانونی آزاد شدند.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت