Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهر: زیرگذر چهارراه گلوبندک دو خروجی غربی و شرقی دارد که هر دو آن‌ها به سکوی ایستگاه مترو دسترسی دارند. این زیرگذر ضلع غربی خیابان 15 خرداد را از زیر خیابان خیام به ضلع شرقی آن متصل می‌کند. این معبر زیرزمینی در واقع یک زیرگذر پیاده شهری است که علاوه بر تسهیل تردد عابران پیاده، امکان دسترسی آسان به ایستگاه مترو در ضلع غربی بازار را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجید صادقی، سرپرست پروژه ساخت زیرگذر گلوبندک در گفتگو با شهر، ضمن اعلام افتتاح ضلع غربی زیرگذر گلوبندک در دی 1399، بیان کرد: باتوجه به تأکید بر افتتاح هر پروژه‌ای با تکمیل اقدامات مناسب سازی و تجهیزات لازم برای معلولان، زمان افتتاح ضلع غربی زیرگذر گلوبندک از آذر به دی ماه موکول شد. با اتمام نصب دو دستگاه آسانسور، ضلع غربی پروژه در دی 1399 به بهره برداری خواهد رسید.
او درباره وضعیت پله برقی‌ها، توضیح داد: پیمانکار پله برقی‌ها انتخاب شده و فرآیند ساخت پله برقی‌ها آغاز شده است. نصب پله برقی‌ها تا پایان امسال به طول می‌انجامد. در ضلع غربی زیرگذر، دو دستگاه پله برقی نصب می‌شود.
سرپرست پروژه ساخت زیرگذر گلوبندک ضمن اشاره به طول 250 متری کل پروژه، بیان کرد: پروژه در مجموع دارای هشت دستگاه آسانسور و 10 دستگاه پله برقی است. شش دستگاه پله برقی در بخش غربی و چهار دستگاه دیگر در بخش شرقی نصب می‌شود. درحال حاضر چهار دستگاه برای بخش غربی زیرگذر گلوبندک در تراز منفی یک نصب می‌شود و دو دستگاه دیگر مربوط به تراز منفی دو بخش غربی است.
صادقی با بیان اینکه زیرگذر گلوبندک ویژه تردد عابران پیاده است، افزود: این زیرگذر در دو تراز منفی یک و منفی دو طراحی شده است. تزار منفی یک به ایستگاه مترو پانزده خرداد متصل می‌شود و تردد مسافران را در این ایستگاه تسهیل می‌کند. درحال حاضر دو ورودی ایستگاه مترو پانزده خرداد در خیابان پانزده خرداد شرقی، پاسخگوی این حجم بسیار از تردد مسافران نیست. با استفاده از زیرگذر گلوبندک، ورودی‌های دیگری به ایستگاه مترو پانزده خرداد متصل می‌شوند.
سرپرست پروژه ساخت زیرگذر گلوبندک در ادامه گفت: ورودی غربی زیرگذر گلوبندک در خیابان پانزده خرداد غربی به ایستگاه مترو متصل می‌شود. ورودی شرقی زیرگذر نیز در مجاورت میدان ارگ درحال ساخت است.
او درباره تزار منفی دو پروژه زیرگذر گلوبندک، توضیح داد: در این تراز، مسیری به عنوان زیرگذر عبورعابران پیاده از زیر خیابان خیام و ارتباط بین دو طرف خیابان پانزده خرداد را تسهیل می‌کند. تراز منفی دو پروژه منجر می شود تا ورود عابران به محدوده خیابان‌های خیام و پانزده خرداد توسط زیرگذر انجام شود و مشکلات ترافیکی که بخشی از آن مربوط به عبور عابران پیاده از روی خیابان است، برطرف شود.
سرپرست پروژه ساخت زیرگذر گلوبندک ضمن اشاره به آغاز عملیا ساخت این پروژه از سال 1395 و پیگیری آن توسط شهرداری منطقه 12، گفت: این پروژه پس از توقف چندساله از ابتدای امسال به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران واگذار و دوباره آغاز به‌کار کرد. پروژه به علت تکمیل و بازبینی متوقف شده بود که پس از تغییر طرح و اصلاح موارد موردنظر، ورودی‌های پروژه زیرگذر گلوبندک گسترش یافت و تجهیزاتی نظیر پله برقی و آسانسور به آن اضافه و وارد فاز جدید اجرایی شد.
خبرنگار: ملیکا هاشمی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: غربی زیرگذر گلوبندک زیرگذر گلوبندک ضلع غربی زیرگذر ایستگاه مترو پانزده خرداد عابران پیاده پله برقی ها تراز منفی منفی دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۴۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: قطعه سوم کمربندی نسیم شمال در محدوده چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر فردا یکشنبه افتتاح خواهد شد.

وی افزود: این پروژه پس از حدود ۴ ماه تلاش برای مرمت و زیرسازی و بهسازی با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار قزوین با بیان اینکه طول این محور ۲۴۰۰ متر است، بیان کرد: تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها، بهسازی وضع موجود و اصلاح آبروهای معبر از جمله اقداماتی است که در این محور اجرا شده است.

وی تاکید کرد: این محور با شرایط متفاوتی بازسازی شده و ۳۰ هزار مترمکعب خاکبرداری و ۸ هزار متر مکعب بیس تثبیتی و ۹ هزار تن آسفالت در آن استفاده شده است.

صباغی با اشاره به نقش این محور در کاهش ترافیک هسته اصلی شهر قزوین یادآور شد: از شهروندان برای سعه صدر در طول اجرای این پروژه تقدیر می‌کنیم.

کد خبر 6096671

دیگر خبرها

  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید
  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم