Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلاد فخرالدینی مدافع راست تیم فوتبال تراکتور گفت: شکست دادن ماشین‌سازی از نان شب واجب‌تر بود. - اخبار ورزشی -

میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص بازی با ماشین سازی که با برد تراکتور همراه شد، گفت: بازی سختی داشتیم و حریف با انجام یک بازی فشرده و تدافعی قصد داشت حداقل امتیاز را از این بازی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها چشم به ضدحملات داشتند و اتفاقا چند موقعیت خوب هم به دست آوردند ولی ما کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم. شکست دادن ماشین‌سازی از نان شب واجب‌تر بود و ما نباید اجازه می‌دادیم که اختلاف‌مان با صدر جدول بیشتر شود، به همین دلیل هدف‌مان این بود که با هر سبک و مدلی از بازی، برنده از زمین بیرون بیاییم.

وی در خصوص کنار گذاشتن علیرضا منصوریان توسط باشگاه تراکتور و انتخاب مسعود شجاعی به عنوان سرمربی موقت تاکید کرد: منصوریان از لحاظ فنی و شخصیتی مربی سطح بالایی است و بعد از حضور در تراکتور در بستن تیم و انجام تمرینات پیش‌فصل به ما کمک کرد، هر چند که تمامی نفرات را در اختیار نداشت. نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ داد که ایشان رفتند اما امیدوارم هر اتفاقی که برای تراکتور رخ می‌دهد خیر باشد. فعلا که باشگاه آقا مسعود را به عنوان سرمربی انتخاب کرده و ما هم تابع دستورات باشگاه و کادر فنی هستیم.

فخرالدینی در خصوص آخرین اخبار در خصوص انتخاب سرمربی جدید تراکتور و اینکه گفته می‌شود آنها با محمد تقوی به توافق رسیده‌اند، عنوان کرد: من از انتخاب سرمربی بی‌خبر هستم و این تصمیمی است که به باشگاه مربوط می‌شود.

وی در پایان حرف‌هایش گفت: شکست دادن ماشین‌سازی شرایط تیم ما را بهتر کرد اما باید چند برد پیاپی بیاوریم تا به شرایط ایده‌آل برسیم. مطمئنا هدف ما این است که با کسب نتایج خوب هواداران را خوشحال کنیم.

لیگ برتر فوتبال| برتری تراکتور در دربی تبریز با گلی دیرهنگام/ استارت شجاعی با تعویض طلایی

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتور تبریز تراکتور تبریز شکست دادن ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۴۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم

وینگر پرتغالی تراکتور معتقد است تیمش می‌توانست استقلال را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، ریکاردو آلوز پس از بازی با استقلال اظهار کرد: به نظرم عملکرد خوبی داشتیم، صادقانه می‌گویم که می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بدست آوریم. متاسفانه نتوانستیم پیروز شویم.

او درباره اینکه نتوانست در این مسابقه پاس گل بدهد، عنوان کرد: دلیلی ندارد، من به پاس گل دادن یا ندادن فکر نمی‌کنم و تنها با برد تراکتور خوشحال می‌شوم. من اینجا هستم که به تیم کمک کنم.

آلوز در مورد اینکه تعداد هواداران این تیم در بازی امروز نسبت به گذشته کمتر بودند، گفت: طبیعی است زیرا ما آنچنان خوب نبودیم ولی ما نهایت توانمان را می‌گذاریم. ما می‌خواهیم نتیجه‌ای که هواداران می‌خواهند را کسب کنیم. از آنها عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده هواداران بیشتر نیز بیایند زیرا که ما یک خانواده هستیم. ما به همدیگر نیاز داریم.

وینگر پرتغالی تراکتور درباره بازی جام حذفی گفت: من بازی به بازی فکر می‌کنم، اینکه سه امتیاز بازی‌ها را بدست آوریم و بهتر شویم. ما برای رسیدن به آسیا و صعود در جدول به پیروزی نیاز داریم و اکنون نیز روی بازی با فولاد تمرکز کرده‌ایم.

آلوز در رابطه با جدایی خمس گفت: این تصمیم با باشگاه است. من نظری ندارم و به مربی جدید خوش‌آمد می‌گویم. بابت زحمات خمس از او تشکر می‌کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید
  • نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور