Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@15:52:31 GMT

خبری مهم برای پرسپولیسی ها از فینال

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۴۴۸۵

خبری مهم برای پرسپولیسی ها از فینال

ستاره خط هافبک تیم اولسان هیوندای، همان بازیکنی است که با گلش، تیم افشین قطبی را در جام ملت های آسیا ۲۰۱۱ حذف کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس باید روز شنبه ۲۹ آذرماه در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی برود. این دیدار از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی از ستاره‌های تیم اولسان هیوندای یون بیت گارام است. بازیکن سی ساله‌ای که در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا چهار گل به ثمر رسانده و نمایش بسیار خوبی را داشته است.

 

این بازیکن ۹ سال قبل یک کار بسیار مهم را انجام داد. وقتی که ۲۱ ساله بود به عنوان یکی از پدیده‌های فوتبال کره جنوبی در تیم ملی این کشور حضور داشت و به قطر آمد. در بازی یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ایران و کره مجددا به پست هم خوردند و همین بازیکن در دقیقه ۱۰۵ با شوتی غیر قابل مهار از پشت محوطه جریمه با پای چپ، مهدی رحمتی را تسلیم کرد و تیمش را روانه مرحله نیمه‌نهایی کرد.

 

در آن دوره از مسابقات افشین قطبی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود و بعد از این مسابقه از کار برکنار شد. کره جنوبی هم در نیمه‌نهایی و در ضربات پنالتی به ژاپن باخت و در دیدار رده‌بندی با نتیجه سه بر ۲ از سد ازبکستان و تیم وادیم آبراموف گذشت.

حالا باید دید پس از ۹ سال، جدال این بازیکن با یک تیم ایرانی به کجا و چه نتیجه‌ای منجر می‌شود. جالب است که این بارهم این تقابل در خاک قطر رخ می‌دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا اولسان هیوندای کره جنوبی اولسان هیوندای پرسپولیس تهران کره جنوبی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۴۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

شاید بتوان او را آماده‌ترین بازیکن این روز‌های آبی پوشان برای حفظ جایگاه بالای جدول دانست که مقابل شمس‌آذر هم دوباره درخشید؛ بازیکنی که خیال جواد نکونام را در جناح چپ خط دفاعی استقلال راحت کرده و توانسته بازی به بازی عملکرد بهتری ارائه کند و در دفاع و حمله حضور پررنگی داشته باشد.

سید ابوالفضل جلالی با سماجت زیاد اجازه نفوذ‌های کمی از سمت خود را می‌دهد و کار را برای وینگر‌های حریف سخت می‌کند و مهم‌تر از آن، ارسال‌های وحشتناک او تیمش را به گل می‌رساند که برابر شمس‌آذر هم این کار را انجام داد و دو پاس گل دیدنی برای مرادمند و مهرداد محمدی داشت تا در صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و تیمش هم سه امتیاز مهم کسب کند.

سید ابوالفضل جلالی غیر از عدم حضور در یک مسابقه این فصل، در ۲۳ بازی دیگر لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته که ثبت دو پاس گل برای او مقابل شمس‌آذر کاری کرد تا بتواند با آمار جالب توجه ۹ پاس گل به صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و در کنار ریکاردو آلوز قرار بگیرد و مهندس تیمش در این فصل شود.

اما جلالی هفته آینده رقابت جذابی مقابل تراکتور و بازیکنانی که مقابل او قرار می‌گیرند خواهد داشت؛ مهره‌هایی مثل سیامک نعمتی، مهدی شیری و ... در تیم مقابل که در مسیر او در جناح چپ زمینِ استقلال هستند و نمی‌خواهند اجازه نفوذ به این بازیکن را بدهند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال فوتسال آسیا
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد
  • واکنش AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا
  • تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است