Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@16:55:32 GMT

وکالت؛ یک تخصص در سایه

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۴۷۶۵

وکالت؛ یک تخصص در سایه

یک وکیل حقوقی زبردست و ماهر که بتواند مشکل شما را همراه با خیالی آسوده حل کند از کجا بدست می آید.

(چگونه می توان یک وکیل زبردست و ماهر که بتواند مشکل شما را همراه با خیالی آسوده حل کند پیدا کرد ؟)

 دانش وکلا از علوم جذاب و قدیمی است. اما دانش به تنهایی کافی به نظر نمی رسد.

یک وکیل خوب از میان هزاران اوراق پرونده؛ طی سال‌ها رفت و آمد در راهروهای دادگاه ساخته و آبدیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی موضوعی حقوقی برای شما پیش می‌آید مهم ترین فاکتور تجربه است. زیرا تجربه یک تیم حقوقی می تواند سرنوشت شما و تقدیر مال و اموالتان را رقم بزند. کلارتس دی می گوید دانش اگر با تجربه همراه نشود كالايي كم ارزش است و کار هوشمندانه این است که سرنوشتتان را به دست کسی بسپارید که دانش و تجربه را با هم داراست.

وکیل خوب کیست؟

از ویژگی های شخصیتی یک وکیل ، امانت‌داری است. در واقع وکیل محرم اسرار موکل و امین وی است. یک وکیل مانند یک پزشک ممکن است به سبب ماهیت شغلی خود با واقعیت‌ها و اسرار زیادی از سوی موکلین خود روبه رو شود که اخلاق حرفه‌ای ایجاب می‌نماید که اسرار را به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی فاش نکند.

لازم است که وکیل همانند یک جراح مسائلی را که ممکن است در حین دادرسی پیش آید از قبل به اطلاع موکل برساند تا موکل او را با چشم باز انتخاب نموده و هیچگاه به موکل اعلام نکند که وی صددرصد برنده می‌باشد.

از دیگر وظایف وکیل خوب در قبال موکل آن است که موکل را از انتخاب بیراهه باز دارد نه آنکه به طمع حق الوکاله، موکل را وارد پروسه‌های رسیدگی غیر ضروری نماید. به عبارت دیگر مهم‌ترین ویژگی یک وکیل صداقت و راستگویی او در برخورد با موضوعاتی است که موکل به آنها دچار شده و چاره کار را از وکیل خود می‌خواهد که  در این صورت اعتبار خود را خدشه دار خواهد کرد.

یک وکیل خوب باید تا حد تلاش از پیچیده کردن  و اطاله دادرسی اجتناب نماید. بنابراین حتی وکیل موظف است از فنون و مهارت هایی که آموخته است برای راهنمایی قاضی نیز استفاده کند و خیلی از مواقع قضات از این راهنمایی ها بهره برده و وکیل خوب و مجرب می تواند از این رو بر روی سیستم قضایی و قاضی تاثیر مثبتی در جهت احقاق حق به جا بگذارد ولی این شیوه از تاثیرگذاری نباید جنبه های غیر عادلانه و غرض ورزانه به خود بگیرد. از ویژگی های یک وکیل خوب دانش حقوقی بالا در امور تخصصی وکالت است تا بتواند بهترین راهکار را در بهترین فرصت ممکن شناخته و درانتخاب نوع دادخواست، شکوائیه و اقدامات قانونی لازم نهایت هوش و کیاست را به کار برد.

تجربه ای به بلندی نیم قرن

حالا میخواهیم یکی از موسسات با تجربه و با دانش در زمینه حقوق داخلی و بین الملل را به شما معرفی کنیم. دفتر حقوقی کریمی در سال ۱۳۴۲ بنیان گذاشته شده است و یکی از باسابقه‌ترین و معتبرترین دفاتر حقوقی در ایران محسوب می‌گردد.

تیم حقوقی کریمی در زمینه‌هایی همچون حقوق شرکت‌ها ، سرمایه‌گذاری خارجی، ، مالکیت فکری، سرمایه‌گذاری اسلامی، دعاوی قضایی، داوری، قراردادهای تجاری بین‌المللی، حقوق و قراردادهای نفت و گاز، ، خدمات مهاجرتی، حقوق محیط زیست و ... فعال است.

مهاجرت

موسسه حقوقی کریمی دهه هاست بیش از 100 پرونده حقوقی و کیفری را با موفقیت پشت سر نهاده و از موسسات موفق به حساب می آید و اکنون در قلمرو انجام امور قانونی مهاجرت نیز فعال است. پس از سالها تجربه در زمینه حقوق بین الملل و حقوق مهاجرت، موسسه کریمی با گسترش همکاری های بین المللی خود با موسسات حقوقی معتبر در سراسر جهان ، فرصت ویژه ای را برای متقاضیان مهاجرت و سرمایه گذاری  در خارج از کشور فراهم آورده است. مشاوره تخصصی در زمینه مهاجرت و امور حقوقی مربوطه توسط موسسه حقوقی کریمی در حال حاضر برای کشور هایی چون آلمان، کانادا، استرالیا و ... فراهم است.

امور بین الملل

امور بین الملل  این موسسه  با همکاری و بهره مندی از وکلای بین المللی و داشتن نماینده در اکثر کشورهای اروپایی و آسیا وخاورمیانه، آماده ارائه تمامی خدمات حقوقی به ایرانیان و نیز اتباع خارجی؛ اعم از دعاوی قضایی، داوری، امور قراردادها، ثبت شرکت و شعبه، امور و دعاوی مالیاتی و بانکی ، امور حقوقی املاک و مستغلات، امور تجاری، کیفری، ثبتی، انحصار وراثت، مهاجرتی، دعاوی مربوط به تحریم ها و... است.

اکنون این موسسه حقوقی بین‌المللی در راستای تامین منافع و نیازهای حقوقی و قانونی موکلین داخلی و بین‌المللی به آنان خدمت‌رسانی می‌نماید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: وکالت وکیل حقوقی کریمی بین المللی بین الملل وکیل خوب یک وکیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۴۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابک زنجانی امکان بهره‌مندی از «آزادی مشروط» را دارد

به گزارش صدای ایران از ایسنا،رسول کوهیایه‌زاده در خصوص آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی اظهار کرد: خوشبختانه مطابق دادنامه قطعی صادره از سوی شعبه ۳۸ دیوان عالی کشور که صراحتاً اعلام کرده است چنانچه موکل آقای بابک زنجانی بتواند بدهی خود را پرداخت نماید مستحق بهره‌مندی از مقررات ذیل ماده ۱۱۴ قانون مجازات اسلامی است و با توجه به اینکه اموال مربوطه به کشور مسترد گردیده و بدهی کاملاً تسویه شده است، با درخواست دادگستری کل استان تهران و تایید ریاست محترم قوه قضاییه و رهبر معظم انقلاب با درخواست عفو موکل موافقت فرمودند و مجازات اعدام به ۲۰ سال حبس تقلیل یافت.

وکیل مدافع بابک زنجانی ادامه داد: اینک با عنایت به اینکه بیش از ۱۰ سال از مدت گذراندن مدت حبس می‌گذرد، مطابق قوانین و مقررات موکل امکان بهره‌مندی از آزادی مشروط را دارا است و دوران تحمل زندان به پایان رسیده است.

کوهپایه زاده ضمن تشکر از قوه قضاییه و رهبری گفت: این پرونده نمونه درخشان و مصداق بارز درایت و صداقت و صحت در تصمیمات و قول‌های دستگاه قضایی است. برخلاف برخی ادعا‌ها نهایتا هم اموال به کشور مسترد شد و هم حقوق قانونی موکل ملحوظ نطر قرار گرفت و احقاق شد.

وی افزود: به عنوان وکیل دادگستری از بدو ورود به پرونده تمام تلاش بر این امر بود که حقوق قانونی موکل مورد توجه قرار گیرد و پس از ۱۰ سال حضور در این پرونده تحقق وعده الهی را شاهدیم.

کوهپایه زاده در پایان گفت: در تاریخ دستگاه قضایی که همزمان استرداد اموال و حقوق متهم مورد توجه قرار گیرد مرهون عدالت خواهی و تدبیر و صلابت و اهتمام و ژرف اندیشی شخص رییس قوه قضاییه است که از بدو تشکیل پرونده تا امروز با نظارت و ارشاد و جلوگیری از کج روی‌ها و ارائه طریق هم مانع از تضییع حرمت خون انسان شدند و هم اموال مربوطه به کشور مسترد شد و یقینا اجر این ثواب عظیم نزد خداوند محفوظ است.


دیگر خبرها

  • آیا در دادگاه لاهه عزمی برای محکومیت نتانیاهوی جنگ‌طلب وجود دارد؟
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: بیانیه‌ های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد میدان آرش ایجاد نخواهد کرد
  • گزارشی حقوقی از تبدیل مدارس غزه به پایگاه‌های نظامی توسط اشغالگران
  • نکات حقوقی و قوانین مربوط به دیه
  • جرم معلم بلاگرها چیست؟ + فیلم
  • وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • بابک زنجانی امکان بهره‌مندی از «آزادی مشروط» را دارد
  • معلم خلاق، دانش‌آموز هنر آفرین
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی