Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار خراسان جنوبی گفت: ناوگان هوایی استان باید توسعه پیدا کند و پروازها منظم شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حمید ملانوری ظهر امروز در نشست هم اندیشی مدیرکل فرودگاه‌های استان اظهار داشت: ناوگان هوایی استان باید توسعه پیدا کند و پروازها منظم شود. نمی‌شود پروازها زمان منظم و مشخصی نداشته باشند، بلکه مردم باید بتوانند برمبنای ساعت پروازها برای انجام امورات خود برنامه‌ریزی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: بی برنامگی در پروازها، هدر رفت وقت را به همراه دارد و برنامه ریزی‌ها را با مشکل مواجه می‌کند.

ملانوری افزود: حوزه فرودگاهی استان، نقش بسیار مهمی در برنامه ریزی‌های مدیریتی استان دارد.

وی شبکه حمل و نقل را از زیرساخت های اصلی توسعه خواند و گفت: حمل و نقل زمینی با بهسازی وضعیت جاده‌ها، ریلی با ایجاد راه آهن و هوایی با توسعه ناوگان و افزایش پروازها می‌توانند با جابه جایی بار و مسافر به توسعه استان کمک کنند.

مه‌گرفتگی در شهر ارومیه پروازهای فرودگاهی را دچار اخلال کرد؛ لغو و تاخیر در پروازهاامارات و ترکیه پروازهای خود را از سر می‌گیرندپروازهای فرودگاهی از ارومیه در صورت کاهش مه‌گرفتگی انجام می‌شود

استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: مهمترین امکانی که شبکه ریلی فراهم می‌کند، تأمین شرایط برای دسترسی بهتر سرمایه گذاران به ظرفیت‌های استان است. 

ملانوری متذکر شد: رسیدن توریست به جاذبه‌های گردشگری، دسترسی تولید کننده به بازار فروش، دستیابی سرمایه گذار به امکانات استان نیازمند تقویت ناوگان حمل و نقل است.

وی خاطرنشان کرد: توسعه فرودگاه باید در حد جایگاه و شأن مردم منطقه و مسافرانی باشد که به هر دلیل به استان سفر می‌کنند.

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: مسافران و گردشگران، اولین نقطه‌ای که از استان می‌بینند، فضای فرودگاه است. 

ملانوری اظهار داشت: چشم انداز مناسب فرودگاه، تجهیزات و امکانات موجود و نحوه خدمات دهی، منظره‌ای از استان در ذهن مسافر ترسیم می‌کند بنابراین این فضا و شرایط باید زیبا باشد و جذابیت ایجاد کند. 

وی با اشاره به برنامه بازدید از فرودگاه بیرجند که به زودی انجام خواهد شد گفت: نیازمند توسعه امکانات و تجهیزات در فرودگاه هستیم و فرودگاه بیرجند در زمینه توسعه بناها و ترمینال ورودی، ترانزیت خروجی و پاویون نیاز به فضای مناسب دارد. 

استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: مجموعه مدیریتی استان باید برای تأمین این نیاز به طور جدی ورود کند و ما نیز پیگیری می‌کنیم و روند پیگیری کارها در این حوزه نباید کند شود.

انتهای پیام/ 252/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۴۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش ها از امروز به تدریج از جنوب غربی خراسان رضوی آغاز خواهد شد و در روزهای پایانی هفته بیشتر نقاط استان را فرا خواهد گرفت.

او با بیان اینکه سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود، افزود: بارش ها در روز پنج شنبه و جمعه به اوج خود خواهد رسید که این بارندگی ها در مناطق مستعد همراه با رعد و برق، تگرگ و آبگرفتگی است و موجب کاهش موقت دمای هوا در مناطق مختلف نیز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع و موثر با سرقت/ هوشمند سازی در دستور کار پلیس
  • باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • انتقال فناوری به حوزه کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد
  • تصویب سند توسعه دانش بنیان خراسان جنوبی
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اکسپو سکوی پرتاب توسعه خراسان جنوبی
  • خراسان جنوبی گنجینه ناشناخته سرمایه گذاری /اکسپو سکوی پرتاب توسعه
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول