Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@23:14:52 GMT

کارگردان باسابقه تئاتر درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۴۸۵۴

کارگردان باسابقه تئاتر درگذشت

محمدعلی بخشنده از اعضای باسابقه و فعال کانون نمایشنامه نویسان و مترجمان هنرهای نمایشی درام‌نویس و کارگردان باسابقه تئاتر در ۶۸ سالگی درگذشت.

به گزارش ایلنا، محمدعلی بخشنده متولد سال ۱۳۳۱ در شهرستان گلپایگان و از اعضای پیشکسوت و فعال کانون نمایشنامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران درگذشت. 

این هنرمند فقید در کنار فعالیت‌های نمایشی خود از اواسط دهه ۵۰ تا پیش از درگذشتش همواره پای ثابت فعالیت‌های صنفی هنر نمایش و از اعضای فعال کانون نمایشنامه نویسان و مترجمان خانه تئاتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به ویژه فعالیت‌های صنفی او در شهرشتان گلپایگان یکی از مهمترین اقدامات زنده یاد بخشنده در توسعه هنر تئاتر به ویژه در حوزه پژوهش و نمایشنامه‌نویسی در شهرستان گلپایگان و استان اصفهان بود.

لینک کوتاه: asriran.com/003Bsi

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۴۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، مرحوم اسکویی که به واسطه صدای خاصش شهره زیادی داشت،سال ها به عنوان گوینده، مجری، گزارشگر و کارشناس در رسانه ها و برنامه های ورزشی فعالیت داشت.

مسعود اسکویی متولد سال ۱۳۱۸ بود و از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمد و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را دارد.

اسکویی از سال ۱۳۴۵ به نام گویندۀ اخبار ورزشی با تلویزیون ملی ایران شروع به کار کرد. او با گزارش بازی دوستانه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و کویت (در کویت، ۱۳۵۰) وارد عرصه گزارشگری شد.

تخصص مسعود اسکویی در رشته‌های تنیس، والیبال، اسب‌دوانی، و اتومبیل‌رانی بود. او دوره تخصصی گزارشگری را در کشورهای اروپایی از جمله انگلیس و آلمان گذرانده بود و در سال ۱۳۷۱ نیز در کلاس تخصصی گزارشگری فینگلی، مدرس استرالیایی، شرکت کرد.

مرحوم اسکویی در برنامه‌هایی مختلف از جمله «جهان ورزش والیبال» و «گزارش ورزشی از شبکه دو سیما و «صدای ورزش»، و «عصر جمعه با رادیو» حضور داشت. او همچنین سابقه مدیریت در بخش روابط عمومی رادیو ورزش را نیز در کارنامه کاری خود داشت.

کد خبر 848608 منبع: مهر برچسب‌ها تلویزیون مجری خبر مهم

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تحت تاثیر پیشرفت دفاتر اسناد رسمی ایران قرار گرفتم
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • مجری باسابقه ورزشی درگذشت | وداع با صدای ماندگار
  • مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش