Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناسان و متخصصان حوزه کودک و نوجوان به مناسبت هفته پژوهش میهمان یک برنامه زنده تلویزیونی در شبکه چهار سیما می‌شوند و به طرح موضوع‌های پژوهشی در این حوزه می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، برنامه زنده مجله صبحگاهی «طلوع» شبکه چهار سیما با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هر روز ساعت ۸:۴۵ صبح، میهمانانی را دعوت کرده است تا موضوع‌های پژوهشی حوزه کودک و نوجوان با این کارشناسان و متخصصان به بحث و گفت‌وگو بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گفت‌وگوها در چهارچوب دوازدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش با شعار «از مساله‌شناسی تا آینده پژوهی (آینده ساختنی‌ است)» از سوی اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری با همکاری شبکه چهار سیما تدارک دیده شده است.


بر این اساس صبح روز دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ مهدی طغیانی دارای مدرک دکتری علوم اقتصادی و نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در این برنامه به موضوع «مساله‌شناسی اقتصادی در حوزه کودک و نوجوان» می‌پردازد.
در ادامه، میهمان دومین برنامه در روز سه‌شنبه ۲۵ آذر، محبوبه اسپیدکار روانشناس است که موضوع «کاوش‌گری و تفکر پژوهشی در کودک و نوجوان» را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.


همچنین در روز چهارشنبه ۲۶ آذر، سینا کلهر استاد دانشگاه و صاحب‌نظر در حوزه سیاست‌گذاری فرهنگی با موضوع «مساله‌شناسی فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان» و روز شنبه ۲۹ آذر علیرضا زمانی پژوهش‌گر با موضوع «بازی‌سازی (گیمیفیکیشن) به عنوان ابزاری در خدمت پژوهش» میهمان برنامه زنده مجله صبحگاهی «طلوع» شبکه ۴ سیما خواهند بود.


این گفت‌وگوها به مدت چهار روز با اجرای محمدرضا مقدسیان از روز دوشنبه ۲۴ تا چهارشنبه ۲۶ آذر و روز شنبه ۲۹ آذر ساعت ۸:۴۵ صبح از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبکه چهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کودک و نوجوان حوزه کودک و نوجوان شبکه چهار سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها

جلال علمدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با اشاره به بارندگی شدید چند روز گذشته و بروز سیلاب در سطح استان یزد گفت: ساعت ۲۰ سه شنبه هفته جاری دبی تصفیه خانه فاضلاب استان یزد به یک هزار لیتر در ثانیه و تا ساعت ۲۳ به هزار و ۲۰۰ لیتر در ثانیه رسید در حالی که ظرفیت عادی تصفیه خانه ۳۵۰ لیتر در ثانیه است. 
 
او با تاکید براینکه در مواقع بارندگی و آبگرفتگی از هدایت آب به داخل منهول‌های شبکه فاضلاب شهری باید جدا خوداری شود، افزود: هدایت روان آب‌ها به شبکه فاضلاب، افزایش دبی این شبکه را به دنبال خواهد داشت و این کار قطعا به پس زدگی روان آب‌ها در منازل شهروندان منجر می‌شود.
 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب یزد با بیان اینکه این روند همچنان تا پایان بارندگی‌ها برقرار است، ادامه داد: تاکنون گزارشی از قطعی آب اعلام نشده است، اما به طور قطع زیرساخت‌ها با خسارت مواجه شده که بعد از بارش‌ها قابل شناسایی و ارزیابی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • کمرنگ‌شدن نشریات تخصصی نوجوانان از عوامل افت شعر نوجوانان است