Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرستان رامسر از روز شنبه هفته جاری و با آغاز چهارمین هفته اجرای طرح محدودیت های جامع ، در ارزیابی وزارت بهداشت به رنگ قرمز کرونایی درآمد و تحت تدابیر اجرای محدودیت های این سطح قرار گرفت.

طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تنها مشاغل سطح یک که نیازمندی های اولیه و اساسی مردم را تامین می کنند مانند داروخانه ها ، نانوایی ها ، سوپرمارکت ها و دیگر دستگاه های خدمات رسان حق فعالیت دارند و سایر مشاغل تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تردد شبانه در شهرهای دارای وضعیت قرمز از ساعت ۲۱ تا چهار ممنوع است ، ورود خودروهای پلاک غیربومی به این مناطق جریمه یک میلیون تومانی دارد و خروج خودروهای پلاک بومی هم از این شهرستان ها ممنوع است.

 به گزارش ایرنا ، محمد آزاد روز دوشنبه در نشست ستاد مقابله با کرونای شهرستان افزود : علی رغم اعمال محدودیت های کرونایی وضعیت نارنجی در هفته های گذشته ، به جای رسیدن به وضعیت زرد متاسفانه در وضعیت قرمز قرار گرفته ایم.

وی از برخی نهادها به دلیل عدم همراهی در اجرای مناسب تر پروتکل های بهداشتی در شهرستان انتقاد کرد و خواستار همکاری همه جانبه تمامی دستگاه های اجرایی برای خروج از شرایط فعلی شد.

فرماندار رامسر به تلاش های شبانه روزی شبکه بهداشت و درمان ، اداره صمت و اتاق اصناف در اجرای مصوبات ستاد کرونا اشاره و بر ضرورت تشدید اقدامات نظارتی شبانه روزی سایر نهاد ها همچون شهرداری ها و بخشداری ها با تشکیل تیم های نظارتی در سطح شهر و روستا در جهت افزایش حساسیت و اگاهی مردم نسبت به شرایط قرمز تاکید کرد.

وی با انتقاد از برگزاری بازارهای هفتگی طی مدت اخیر در این شهرستان ، گفت : چنانچه اعمال محدودیت های وضعیت نارنجی بخوبی و با همکاری تمامی نهادها انجام می شد ، امروز رامسر با وضعیت قرمز کرونایی مواجه نبود.

فرماندار رامسر سختی وضعیت بازار و شرایط کسب و کار مردم در زمان اعمال محدودیت های قرمز کرونایی را قابل درک دانست ولی افزود : باید همه افراد جامعه تمامی تلاش خود را برای حفظ جان شهروندان به عنوان هدف اصلی اعمال محدودیت های کرونایی انجام دهند چون از دست رفتن جان انسان ها قابل جبران نیست.

آزاد همچنین از شناسایی تمامی واحدهای متخلفی خبر داد که به گفته او از روز گذشته بی توجه به وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان فعالیت داشتند و تاکید کرد : با تمامی این واحدهای صنفی بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به تبعات اقتصادی و اجتماعی که وضعیت قرمز کرونایی برای شهرستان دارد ، گفت : کمترین کوتاهی نهادها و دستگاه ها در زمینه اجرای مصوبات ستاد کرونا به مراجع ذیربط و استانداری گزارش خواهد شد.

اعمال ۵۰ درصدی محدودیت‌ها  

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت رامسر نیز در این نشست با بیان این که از روز گذشته همزمان با آغاز اعمال محدودیت های قرمز کرونایی ۵۰ درصد اصناف فعالیت های خود را تعطیل کردند ، گفت : طی ۲ هزار و ۳۵۰ مورد بازرسی انجام شده در یک ماه گذشته ۵۷ واحد صنفی متخلف شهرستان پلمب شدند و برای ۱۴۱ واحد نیز پرونده تشکیل شد.

سعید فیلی با اشاره به جدیت در اجرای پروتکل بهداشتی از سوی صنوف افزود : در تمامی پاساژ ها نیز اطلاع رسانی لازم صورت گرفته تا فعالیت های خود را تعطیل کنند.

طبق آخرین ارزیابی ستاد ملی مقابله با کرونا در پایان هفته سوم اجرای محدودیت های جامع ، وضعیت شهرستان های رامسر در غرب ، گلوگاه و بهشهر و نکاء در شرق و آمل در مرکز مازندران قرمز و محدودیت های سختگیرانه به مدت یک هفته تمدید شد. این در حالی بود که در پایان همین هفته شهرهای ساری ، نور و محمود آباد از وضعیت قرمز خارج و به وضعیت نارنجی رسیدند.

شهرستان ۸۰ هزار نفری رامسر در غرب استان مازندران قرار دارد

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت مازندران رامسر محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت مازندران رامسر محدودیت های کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت مازندران رامسر محدودیت های کرونا اخبار کنکور اعمال محدودیت قرمز کرونایی وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ احمد شیرانی، محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام کرد و گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت الی ساعت ۶ بامداد یکشنبه ۱۶ اردیبشهت ۱۴۰۳، از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی افزود: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ شیرانی در خصوص تردد در محور کرج-چالوس گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.

وی با اشاره به اعمال محدودیت تردد شمال به جنوب گفت: محدودیت قطعی تردد در روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت برای انواع وسایل نقلیه از ساعت ۰۸:۳۰ از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می شود. (شمال به جنوب)

رییس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: از ساعت ۱۰:۳۰ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می شود و از ساعت ۲۴ یکطرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می شود.

وی گفت: پیش بینی محدودیت تردد در صورت پر حجم بودن ترافیک: از ساعت ۱۰ از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می شود. (شمال به جنوب) و از ساعت ۱۲ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می شود و همچنین از ساعت ۲۴ یکطرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می شود.

وی درباره اعمال محدودیت تردد جنوب به شما گفت: محدودیت قطعی تردد در روز شنبه ۱۵ اردیبهشت برای انواع وسایل نقلیه از ساعت ۰۸:۳۰ از ابتدای آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می شود. و از ساعت ۰۹:۳۰ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت اعمال می شود.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: از ساعت ۱۱:۳۰ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اعمال می شود. (شمال به جنوب) و از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می گردد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد از مسیر جاده قدیم کرج-چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روز های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۷ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی با در خصوص پیش بینی محدودیت تردد در صورت پرحجم بودن ترافیک گفت: روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقیله از ساعت ۱۱ از ابتدای آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می شود از ساعت ۱۲ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می شود.

وی ادامه داد: از ساعت ۱۴ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه (شمال به جنوب) و از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می شود.

سرهنگ شیرانی گفت: از مسیر جاده قدیم کرج-چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروها از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی درباره محدودیت تردد در محور هراز گفت: تردد انواع تریلردر محور هراز همچنان ممنوع وتردد انواع کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ بامداد چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت الی ساعت ۲ بامداد یکشنبه ۱۶ اردیبهشت از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی از روز چهارشنبه تاریخ ۱۲ اردیبهشت الی روز شنبه تاریخ ۱۵ اردیبهشت به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

وی درخصوص تردد در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس گفت: تردد انواع تریلرها کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ پنجشنبه و جمعه در محور فوق ممنوع است. همچنین در محور آستارا اردبیل و بالعکس تردد انواع تریلرها کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ پنجشنبه و جمعه تاریخ های در محور فوق ممنوع است.

کد خبر: 1229015 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است
  • رژیم صهیونیستی جزیی از «خطوط قرمز امنیتی در آمریکا» است
  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف‌شده MCS Aries اعلام شد
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه