Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@04:46:46 GMT

عکس ؛ استقلال روی این صحنه سکته زد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۵۰۵۹

عکس ؛ استقلال روی این صحنه سکته زد

دو موقعیت ایده‌آل گلزنی برای شهر خودرو در فاصله چندین ثانیه به صورت متوالی از دست رفت تا گل تساوی وارد دروازه استقلال نشود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دقایقی پس از آن‌که سبحان خاقانی ستاره آبی های استقلال توانست دروازه میلاد فراهانی را با یک شوت زیبا باز کند، شاگردان مهدی رحمتی جلو کشیدند تا خیلی زود بتوانند گل تساوی را وارد دروازه استقلال کنند و دو فرصت ایده‌آل گلزنی را برای انجام این مهم در فاصله چند ثانیه از دست دادند؛ روی سانتر زمینی امین قاسمی‌نژاد از جناح راست، احمد الجبوری در مقابل دروازه استقلال و در میان غفلت مدافعان به توپ رسید که شلیک او پس از تاثیرگذاری مظاهری به زیر طاق دروازه استقلال برخورد کرد و در برگشت به حسن جعفری رسید، اما مدافع راست پیش‌تاخته شهر خودرویی‌ها به شکلی عجیب در مقابل دروازه خالی توپ را به بیرون زد تا دروازه رشید مظاهری بسته بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بدون‌تردید فرصت‌طلبی جعفری و یا خوش‌شانسی احمد الجبوری در این صحنه می‌توانست خیلی زود شاگردان مهدی رحمتی را به بازی بازگرداند اما این اتفاق رخ نداد و دروازه استقلال بسته ماند تا یک شوک بزرگ به کادرفنی آبی‌ها و البته هواداران این تیم نیز در پای گیرنده‌ها وارد شود؛ در ادامه هم چند فرصت دیگر این‌چنینی نصیب شاگردان رحمتی شد که درخشش رشید مظاهری و البته برخورد توپ به تیرک دروازه باعث شد تا با بدشانسی موقعیت‌های شهر خودرو به دروازه استقلال وارد نشود و مظاهری با کلین‌شیت مشهد را به مقصد تهران ترک کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال شهرخودرو محمود فکری محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو مهدی طارمی دروازه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۵۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم استقلال تحریم می‌شود؟!

خریدار سهام ۸۵ درصدی باشگاه استقلال تهران این روزها با آمدنش موجب خوشحالی هواداران استقلال شده، اما یک نگرانی جدی از عضویت استقلال در هلدینگ خلیج فارس بوجود آمده است.   به گزارش جیب نیوز ، این هلدینگ و تمام زیرمجموعه‌هایش دو بار تحت تحریم‌های شدید و ظالمانه قرار گرفته‌اند و این تحریم‌ها ادامه دارد.   با توجه به اینکه هر شرکت هلدینگ بعد از این تحریم‌ها هم وارد این مجموعه شده وارد لیست تحریم‌ها شده بیم این می‌رود که تیم استقلال هم شامل تحریم‌های بین‌المللی شود و این تیم را با چالش‌های جدی مواجه کند! کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • تاکسی های برقی وارد شد
  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی
  • تیم استقلال تحریم می‌شود؟!
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • دفاع متزلزل پرسپولیس پیش از جدال حساس با سپاهان
  • شاهکار مدافعان پرسپولیس در چهار گل خورده!