Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ غلامعلی رخشانی مهر، معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر و مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران(توانیر) در لوح تقدیری از تلاش ارزشمند سعید بهادیوند چگینی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین، معاون بهره برداری، مدیر روابط عمومی، کارکنان بهره برداری و برق کاران این شرکت به پاس موفقیت در برگزاری مانور سراسری تعمیر شبکه های فرسوده تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این لوح تقدیر با اشاره به لزوم تامین برق مستمر و پایدار برای تمامی مشترکین برق، این وظیفه، مسئولیت بزرگی برای خدمتگزاران صنعت برق کشور تلقی شده است.
در بخش دیگری از این لوح تقدیر آمده است: اگرچه تاسیسات شبکه های توزیع نیروی برق طی چند سال اخیر به دلایل متعدد از جمله بارش ها، بروز سیل و طوفان دچار خسارت و آسیب های زیادی شده اند اما خوشبختانه با مسئولیت پذیری و اقدام به موقع و تلاش شبانه روزی همکاران، تاسیسات آسیب دیده در کمترین زمان ممکن ترمیم و برق مورد نیاز مشترکان تامین شده است.
در ادامه متن لوح تقدیر شرکت توانیر خطاب به مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین آورده شده است: مانور سراسری تعمیر شبکه های فرسوده توزیع نیروی برق در روزهای ۲۹ و ۳۰آبان ماه در سراسر کشور از جمله استان قزوین به رغم مشکلات مرتبط با شیوع ویروس کرونا به نحوی مطلوب برگزار شد که جا دارد از همت، تلاش و خدمات ارزشمند مهندس بهادیوند چگینی مدیرعامل، معاونان، کارکنان بهره برداری به ویژه برقکاران محترم صنعت برق کشور، دفتر روابط عمومی و سایر همکاران آن شرکت در کسب این موفقیت غرورانگیز تشکر و قدردانی شود.
مانور سراسری جهادی شبکه های توزیع برق با هدف رفع فرسودگی در شبکه و تامین انرژی پایدار در ۲۹آبان ماه با مشارکت ۴۶اکیپ عملیاتی و ۱۵اکیپ نظارتی با بهره گیری از ۲۰۰نیروی فنی و پشتیبانی و ۴میلیارد ریال اعتبار در منطقه صنعتی لیای قزوین با موفقیت اجرا شد.

48

کد خبر 1466015

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین توزیع نیروی برق استان قزوین لوح تقدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد

علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با اشاره به اهمیت پایش‌های مستمر آب گفت: بیش از ۳۳۱ هزار مورد آزمایش کلرسنجی و کدورت، شش هزار و ۷۷۱ نمونه باکتریولوژی، ۴۲۲ نمونه فیزیک و شیمیایی و ۲۱۰ نمونه فلزات سنگین در این بازه زمانی مورد آزمون و پایش قرار گرفت. 
 
او افزود: نکته حائز اهمیت مطلوبیت ۱۰۰ درصدی آزمون‌های باکتریولوژی، فلزات سنگین و کدورت سنجی و مطلوبیت ۹۹.۵% کلرسنجی برای خروجی مخازن و شبکه‌های توزیع آب شهری و روستایی استان در سال گذشته بوده است. 
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از اجرای برنامه ایمنی آب برای هفت شهر و شش روستای استان به منظور افزایش اطمینان از سلامت و بهداشت آب خبر داد و یادآور شد: استان یزد در زمینه‌ی اجرای برنامه ایمنی آب در کشور، جایگاه نخست را دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • برای دومین بار؛ تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف
  • انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد