Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «یون بیت گارام» بازی‌ساز تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی روز دوشنبه در مصاحبه با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در خصوص دیدار نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان برابر ویسل کوبه ژاپن، اظهار داشت: در دیدار نیمه‌نهایی در ابتدا از حریف خود عقب افتادیم و این کار را سخت کرد اما ما بعد از این گل تمایل خود را به حمله و پیروز شدن نشان دادیم و در نهایت توانستیم بازی را برده و فینالیست شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقتی که VAR گل دوم ویسل کوبه را رد کرد ما روحیه خوبی گرفتیم چرا که بازگرداندن نتیجه ۲ بر صفر کار بسیار سختی است. ما توانستیم تمرکز خود را حفظ کرده و بازی را به تساوی بکشانیم.   

هافبک تیم اولسان در مورد دیدار نهایی تیمش برابر پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: در قطر خاطره‌ خوبی برابر ایرانی‌ها دارم اما چیزی که برای بیشتر اهمیت دارد، نگرش و موفقیت تیمی است. ما یک بازی حساس پیش‌رو داریم و اگر بتوانیم نگرش مثبت خود را حفظ کرده و بازی خوب‌مان را در زمین ارائه دهیم، موفق می‌شویم در فینال لیگ قهرمانان آسیا پیروز شویم.

یکی از ستاره‌های تیم اولسان «یون بیت گارام» است. بازیکن سی ساله‌ای که در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا چهار گل به ثمر رسانده و نمایش بسیار خوبی را داشته است.

این بازیکن ۹ سال قبل یک کار بسیار مهم را انجام داد. وقتی که ۲۱ ساله بود به عنوان یکی از پدیده‌های فوتبال کره جنوبی در تیم ملی این کشور حضور داشت و به قطر آمد. در بازی یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ایران و کره بار دیگر برابر هم قرار گرفتند و همین بازیکن در دقیقه ۱۰۵ با شوتی غیر قابل مهار از پشت محوطه جریمه با پای چپ، سیدمهدی رحمتی را تسلیم کرد و تیمش را روانه مرحله نیمه‌نهایی کرد.

پرسپولیس روز ۲۹ آذرماه در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید در ورزشگاه الجنوب دوحه قطر به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی بروند.

برچسب‌ها کره‌ جنوبی باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس پروندهٔ خبری همراه با پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کره جنوبی باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس کره جنوبی باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس اخبار کنکور لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی

تیم پرسپولیس در شرایطی رودرروی آلومینیوم قرار می‌گیرد که علیرضا بیرانوند به این بازی هم نرسیده و احتمالا از دیدار با سپاهان در ترکیب قرمز‌ها حضور خواهد داشت تا جانشین او، امیررضا رفیعی برای پرسپولیس بازی کند.

علاوه‌بر بیرانوند، پرسپولیس دو غایب شاخص دیگر نیز خواهد داشت. سعید صادقی و امید عالیشاه دو وینگر تکنیکی سرخپوشان برای این تیم با پرسپولیس به اراک سفر نکرده‌اند.

در خط دفاعی، اما پرسپولیس تغییر خاصی نخواهد داشت و دو مدافع کناری، دانیال اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن خواهند بود. دانیال باتوجه به محرومیت از بازی بعدی حالا انگیزه زیادی دارد تا خود را در این بازی نشان دهد.

گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی مدافعان مرکزی پرسپولیس هستند و امیدوار به درخشش در این بازی خواهند بود تا کابوس بازی لیگ برتر در اراک تکرار نشود.

خط میانی مسعود ریگی را به‌عنوان هافبک دفاعی در خود دارد. جلوتر از او، سروش رفیعی به همراه محمد خدا بنده‌لو بازی می‌کند تا پرسپولیس دو هافبک بازی‌ساز در ترکیب داشته باشد.

همچنین مهدی ترابی و اوستون اورونوف وینگر چپ و راست پرسپولیس هستند. ترابی در این بازی کاپیتان سرخپوشان خواهد بود.

عیسی آل‌کثیر مهاجم جنوبی پرسپولیس تنها انتخاب اوسمار در این دیدار حساس خواهد بود و باید دید که مقابل آلومینیوم موفق به گلزنی خواهد شد یا خیر.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:
امیررضا رفیعی، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدا بنده‌لو، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر.


منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • رویارویی حساس قرقیزستان و افغانستان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • ستاره ایرانی نیمه نهایی آسیا: علیرضا فغانی!
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!