Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان با تقدیر از اقدامات طلاب بسیجی در مقابله با ویروس کرونا گفت: یکی از مشکلات کشور، مسائل اقتصادی است که باید در این بخش، طلاب از مسئولان مطالبه گری کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیت الله موسوی جزایری در دیدار جمعی از مسئولین بسیج طلاب استان از اقدامات کارگروه اعزام و سازماندهی طلاب جهادگر در عرصه سلامت تقدیر کرد و اظهار داشت: از بسیج طلاب درخواست می‌کنم که در این کار خیر امری را به بنده محول نمایند تا در اجر آن سهیم باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بخش دیگری از بیانات خود بر ضرورت ورود روحانیون در عرصه مطالبه‌گری تاکید کرد و افزود: از آن‌جایی که روحانیت در این نظام مسئولیت دارد و  روحانیون باید وارد عرصه مطالبه گری از مسئولین کم‌کار و بی‌‌کفایت شوند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: مشکلات طلاب و مبلغان استان را برطرف می‌کنیم

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری احساس وظیفه در برابر مشکلات نظام را از وظایف روحانیت خواند و گفت: روحانیت باید در برابر گرفتاری‌ها و مشکلات کشور احساس مسئولیت کند و در حد توان خود در برابر مسئولین بی‌‌کفایت و مفسدین اقتصادی بایستد و اگر کسی آن‌چه در توانش بود را وارد عرصه نکرد عندالله مقصر است. 

وی افزود: یکی از درد‌های کشور درد بیماری کروناست که شما مخلصانه وارد این عرصه شدید، علاوه بر این درد کشور دردهای دیگری مانند درد اقتصادی دارد که لازم است بسیج طلاب با برنامه ریزی وارد این عرصه برای مطالبه‌گری از مسئولین ذی‌ربط شود.

انتهای پیام/341/a

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مطالبه گری بسیج طلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۵۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهر انگیزظهر سه شنبه در بازدید از مرکز نگهداری معلولان بهزیستی بوشهر گفت: یکی از مواردی که این مجموعه دچار مشکل بود نیاز به احداث آشپزخانه جدید با امکانات کامل بود که در این خصوص تقاضا می شود مسئولان و خیرین در صدد حل این مشکل باشند و این را مد نظر قرار دهند

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: یکی از مواردی که این مجموعه دچار کمبود است نداشتن گاز لوله کشی است که از مدیر عامل شرکت گاز استان تقاضا می شود این مسأله را مورد بررسی قرار دهد و در صدد حل این مشکل نیز برآیند و به این مجموعه کمک کند.

وی افزود: در بازدید قبل این مجموعه بلحاظ آب مصرفی دچار مشکل بودند که این مشکل حل شده و از کسانی که در این راستا کمک کردند تقدیر میکنم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: این مجموعه در تهیه اقلامی مثل پوشاک و مایحتاج غذایی دچار کمبود هایی است که نیاز است از ظرفیت مردم و خیرین در جهت یاری رساندن به این مجموعه کمک گرفت

. مهر انگیز خطاب به مسئولین این مجموعه گفت: هر مشکل و کمبودی در این مجموعه باشد به دادستانی اعلام شود تا در این خصوص حمایت های لازم صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این بازدید پیرامون موارد دیگری نیز که مطرح شد توصیه های لازم به مسئولان این مجموعه ارایه کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در بازدید از قسمت های مختلف مرکز نگهداری معلولان بوشهر ضمن تشکراز زحمات و تلاش های مسئولان و کارکنان این مجموعه از نزدیک در جریان کمبود ها و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.

مهر انگیز از تک تک افراد معلول این مجموعه دیدار و با آنها گفتگو کرد و از مسئولان در جریان وضعیت آنها قرار گرفت.

کد خبر 6093075

دیگر خبرها

  • بازگشت واحدهای تعطیل‌شده به چرخه تولید، ادعاست یا واقعیت؟ / باوجود دستور رئیسی، مسئولان از اعلام آمار، فراری هستند
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند