Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری اظهار کرد: یکی از مسائل مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد، موضوع خانواده است و به همین دلیل ما مرکزی به نام مرکز بین المللی گفتگوی خانواده را  با همکاری آیسسکو راه اندازی کرده ایم، چرا که معتقدیم گفتگو برای صلح از درون خانواده نشات می گیرد و برای دستیابی  به صلح جهانی نیز گفتگوها باید دو طرفه انجام شود و لازم است همه همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، معصومه ابتکار در سمیناری مجازی که هم زمان با روز جهانی پیشگیری از اثرات تخریب جنگ و مخاصمات مسلحانه بر محیط زیست برگزار شد، گفت: به دلیل وجود تروریسم و ترور دانشمند برجسته ایرانی به دست رژیم صهیونیستی می‌توان گفت در منطقه امنیت وجود ندارد و این گونه مخاصمات اثرات منفی بسیاری بر روی محیط زیست و افراد آسیب پذیر از جمله زنان و کودکان دارد.

وی افزود: درگیری ها در عراق، افغانستان، سوریه، یمن، فلسطین و بخشی از آفریقا مانند لیبی اثرات مخربی را بر روی محیط زیست به دنبال دارد.

ابتکار با بیان اینکه سالهاست زنان و کودکان در فلسطین مورد خشونت قرار می گیرند و تروریست ها به پروتکل های الحاقی توجهی نمی کنند، گفت: قطع درختان در کشورهایی که مورد هجوم قرار گرفته اند بسیار رایج است.

وی تصریح کرد: با وجود تحریم های یک جانبه و زورگویانه و همچنین درگیری ها نمی توان به صلح اندیشید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور زنان و خانواده؛ این سمینار با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه، کلودیو پروویداس نماینده برنامه توسعه عمران ملل متحد در ایران، هومان لیاقتی رئیس مرکز صلح و محیط زیست و  لیلا فلاحتی مدیرکل امور بین الملل معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری معصومه ابتکار امور زنان و خانواده محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۵۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپانیا قصد دارد کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد

به گزارش صدای ایران ا ز آناتولی،منابع وزارت امور خارجه اسپانیا به خبرنگار آنادولو اعلام کردند که ابتکار به رسمیت شناختن دولت فلسطین که پدرو سانچز نخست‌وزیر و خوزه مانوئل آلبارس وزیر امور خارجه این کشور بار‌ها بیان کرده‌اند، قرار است در مدت کوتاهی محقق شود، انتظار می‌رود اسپانیا با ۴ کشور مشترکا اقدام کند.

انتظار می‌رود اسپانیا با مالت، ایرلند، اسلوونی که در بیانیه مشترک قبلی خود قول داده بودند در صورت ایجاد شرایط مناسب کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند و نروژ که حمایت خود را از این ابتکار اعلام کرده بود، وارد عمل شوند.

در این راستا، منابع اسپانیا اعلام کردند که «پس از جامائیکا، تعداد کشور‌های جهان که کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند ۱۴۰ کشور است. با مشارکت اسپانیا و سایر کشور‌های مذکور این تعداد به ۱۴۵ افزایش یابد».

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • اسپانیا قصد دارد کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • تضمین امنیت سرمایه گذاری و غذایی از اثرات بارز رفع تداخلات است
  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • زمین توان پذیرش رفاه مصنوعی را ندارد
  • مداوای بچه کفتار توسط مرد دوست دار محیط زیست