Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@06:40:46 GMT

میشل عون: نبرد من برای اصلاحات ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۵۶۶۱

میشل عون: نبرد من برای اصلاحات ادامه دارد

رئیس‌جمهوری لبنان ابراز امیدواری کرد که این کشور بتواند بحران‌های کنونی را پشت سر بگذارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت اینترنتی النشره، میشل عون، رئیس‌جمهور لبنان در دیدار با کریس رامبلینگ، سفیر انگلیس در بیروت و جان لوریمر، مشاور ارشد وزارت دفاع انگلیس در امور خاورمیانه گفت: ما امیدواریم بتوانیم این مشکلات و بحران‌های پیاپی را پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما خواهان افزایش تلاش‌ها هستیم تا لبنان جایگاه و نقش خود را در منطقه و جهان بازیابد. لبنانی‌هایی که طی این سال از مشکلات اقتصادی، مالی و بهداشتی رنج برده‌اند، می‌خواهند جامعه جهانی به آن‌ها کمک کند تا بتوانند بحران را پشت سر بگذارند.

وی در این دیدار که به مناسبت پایان مأموریت سفیر انگلیس در لبنان برگزار شد، به تلاش‌های وی برای تقویت روابط دوجانبه میان دو کشور و ارتقای آن در تمامی زمینه‌ها اشاره کرد و همچنین نقش لوریمر در تقویت همکاری میان ارتش‌های لبنان و انگلیس از طریق کمک‌های نظامی را ستود. این کمک‌ها شامل ایجاد ۴۱ برج مراقبتی، ۳۸ مرکز در مرزهای زمینی، ۱۳ سامانه مراقبتی سیار، آموزش نیروهای لبنانی، ایجاد مراکزی برای پلیس و کمک‌هایی در زمینه آموزشی، مقابله با کرونا، کمک به آوارگان سوری در این کشور و کمک‌های فوری در پی انفجار بندر بیروت است.

میشل عون در این دیدار گفت: نبرد من برای اصلاحات ادامه دارد. جامعه بین‌الملل خواهان اجرای اصلاحات به عنوان شرط اساسی برای ارائه کمک‌های اقتصادی به لبنان است.

سفیر انگلیس نیز اعلام کرد، این کشور به حمایت خود از لبنان ادامه می‌دهد.

لوریمر نیز بر اهمیت همکاری نظامی میان لبنان و انگلیس تأکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: میشل عون کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۵۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان

منصور شیشه فروش بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش‌های ۲ روز گذشته در استان اصفهان اظهار کرد: این بارش‌ها به صورت رگباری و باران بوده است.

وی افزود: عمده بارش‌های مطلوب در شمال و شرق استان اصفهان گزارش شد، افزود: به همین تناسب نیز شاهد حوادث مرتبط با سیل در شهرستان‌های این مناطق بودیم.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به جریان آب در رودخانه‌های فصلی در اکثر مناطق استان اصفهان ابراز کرد: حجم سیلاب در برخز از رودخانه‌ها به اندازه‌ای بود که منجر به آبگرفتگی جاده‌ها نیز شد.

وی افزود: در این زمینه باید به خروش رودخانه فصلی در شهرضا و مسدود شدن مسیر شهرضا – اصفهان در منطقه مهیار اشاره کرد که در ساعات صبح امروز منجر به کندی تردد در این محور شد.

شیشه فروش با بیان اینکه کنترل سیل در شهرستان شهرضا همچنان ادامه دارد، افزود: سیل مهیار کنترل شده و آب‌ها به کانال پمپاژ شده است.

وی با بیان اینکه در اردستان نیز در روستاهای مهراندو و ظفرقند و روستاهای تلک آباد شاهد آسیب سیل به قنات‌ها بودیم، افزود: همچنین ۴۰ رأس گوسفند نیز در این شهرستان از بین رفته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به آسیب دیدن چند باب منزل مسکونی قدیمی در اردستان نیز گفت: زیرگذر مقار - زواره و زیرگذر راه آهن نیز درگیر سیل شد که با ورود راه آهن یزد زیرگذر آهن آهن اصلاح و به مدار تردد بازگشت؛ همچنین عوامل مدیریت بحران اردستان تخلیه آب را از زیرگذر مقار – زواره انجام دادند.

وی با اشاره به ریزش کوه در جاده انارک و گردنه زنجیرگاه نیز گفت: این حادثه نیز منجر به تعریف محدودیت تردد شد و در حال حاضر مسیر باز شده و امکان تردد وجود دارد.

شیشه فروش همچنین به قطعی برق در روستاهای حسن رباط، لوشاب و موته و همچنین قطعی خطوط مخابراتی در شهر لای بید بر اثر بارش‌های شب گذشته اشاره کرد و افزود: این مشکلات نیز برطرف شده است.

وی با اشاره به بارش خوب باران در خور و همچنین وقوع سیلاب در کاشان ابراز کرد: در کاشان سیلاب فروکش کرد و همچنان آبگرفتکی و گل و لای وجود دارد چرا که در این شهر شاهد شدت بارش و فعال شدن حوضه‌های آبریز بودیم که بسیاری از خیابان‌های این شهر نیز دچار آبگرفتگی شدند وامدادرسانی به صورت مستمر تا ظهر ادامه داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: جریان رودخانه در کاشان وارد شهر شد و باند فرودگاه و جاده‌های این شهرستان را تحت تأثیر قرار داد و تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اعزام ۴ تیم مدیریت بحران از مرکز استان به شهرستان‌های نطنز، اردستان، شهرضا و کاشان گفت: همچنین تیم‌های ارزیابی به مناطق تحت تأثیر سیل اعزام شدند.

شیشه فروش گفت: ادارات راهداری راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی برای بررسی اعزام شدند و در این بین بانک کشاورزی در دفاتر خدمات بیمه‌ای خسارات کشاورزی را ارزیابی می‌کتد و صندوق حوادث طبیعی ساختمان نیز تشکیل شده است.

وی ادامه داد: تا فردا بارش‌های رگباری با شدت کمتری ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6087956

دیگر خبرها

  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌ها | جزئیات خسارت از زبان سخنگوی مدیریت بحران
  • وانگ یی: آمریکا به سیاست غلط بر حذر داشتن چین ادامه می‌دهد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان
  • اختلاف میان عمو‌های فیتیله‌ای با مجید قناد عمو قناد
  • لزوم بازنگری در زمان اجرای مالیات بر عایدی سرمایه
  • معاون رهبر حماس: طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند